Portada Sociedá El Gobiernu celebra’l so Conseyu de Gobiernu nel monesteriu de Courias

El Gobiernu celebra’l so Conseyu de Gobiernu nel monesteriu de Courias

by asturnet

El Conseyu de Gobiernu del Principáu aconcéyase esta mañana nel monesteriu de Courias, en Cangas del Narcea, nuna reunión ordinaria que va servir al final de la mesma pa presentar el proyectu del arquitectu Peridis pa convertir el antigu cenobiu nun Parador Nacional.

Xunro al Conseyu de Gobiernu va celebrase un actu con presencia del alcalde del conceyu nel que ta previsto que la Conseyera de Cultura, Comunicación Social y Turismu, dirixa unes palabres, siuíes de la proyección d’ un vídeo colos elementos más destacaos del Monesterio de Courias, y pola presentación del Proyectu por parte del arquitecto, Peridis. L’actu va finar con unes palabras del alcalde de Cangas del Narcea, y del Presidente del Principáu.

Por parte del Gobiernu autonómicu, tá prevista tamién l’asistencia del Director Xeneral de Promoción Cultural y Política LLingüística, Carlos Madera, y del xerente de la Sociedá Rexonal de Turismu, José Luis Vega, amás del Director Xeneral de Comercio, Autónomos y Economía Social, Julio González Zapico, y del Director del Institutu de Desarrollu Rural, Eduardo Lastra.

Tamién te podria gustar