Portada Comunicación El Gobiernu apuesta pola presencia del asturianu nos programes infantiles de la tv autonómica

El Gobiernu apuesta pola presencia del asturianu nos programes infantiles de la tv autonómica

by asturnet

L’asturianu ha tener una presencia destacada nos programes infantiles de la radiotelevisión autonómica pa garantizar la pervivencia del idioma. Asina lo entiende’l director de l’Axencia pal Desarrollu de la Comunicación y Proyectos Culturales del Principáu, Jorge Fernández León, qu’apuesta pol usu de la llingua asturiana “en tou tipu d’emisiones” del futuru ente públicu y defende’l valor audiovisual del asturianu como “daqué positivo que puea consumise con gustu”.

En declaraciones a Asturnews, el responsable de Comunicación del Gobiernu autonómicu amosóse partidariu d’incorporar la llingua asturiana “con normalidá” na parrilla de programación de la futura televisión pública, qu’empezará a emitir una señal llocalizable a finales d’esti añu y tará en condiciones técniques de mantener una programación regular en tornu a xunu de 2005.

Neses emisiones, Fernández León sostién que l’asturianu tien qu’incorporase “con normalidá, intelixencia y calidá”, y el so usu ha facese habitual, ensin afitar un porcentaxe de salida, “en debates y programes informativos”.

Daqué d’especial relevancia, si se toma en cuenta que’l Gobiernu’l Principáu plantega que la producción propia de la futura radiotelevisión áutonómica debe centrase nos espacios informativos y escluir, por exemplu, los programes dramáticos -series, películes pensaes pa televisión- por una razón contundente: El coste d’esos espacios, asegura Fernández León, “ye inabordable”.

El Tribunal Constitucional destorgó’l llunes pasáu el tortuosu camín de la tv pública asturiana, al desestimar el recursu que presentara l’anterior Gobiernu central, presidíu por José María Aznar, contra’l cambiu llegal promulgáu pol Gobiernu asturianu pa superar el bloquéu’l PP, que vien negándose a nomar los sos representantes nel conseyu d’alministración del futuru ente públicu de comunicación.

Tolos pasos siguientes, poro, daránse n’Asturies, empezando pola constitución del conseyu nos meses finales de 2004 y la propuesta de director por parte’l Gobiernu, que yá manexa nomes “anque nin los propios candidatos lo saben”. Lo que sí tien claru l’Executivu autonómicu ye’l modelu de televisión que quier: Una tv “cuya única obsesión nun seya’l ‘prime-time’ y na que tolos asturianos alcuentren dalgo que-yos interese”, según la definición del responsable de Comunicación del Principáu.

Tamién te podria gustar