Portada Educación El Gobiernu aprueba’l decretu d’oposiciones a docentes con pruebes eliminatories

El Gobiernu aprueba’l decretu d’oposiciones a docentes con pruebes eliminatories

by redacción asturnews
Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

El Gobiernu aprobó esti vienres el real decretu sobro oposiciones a los cuerpos docentes, basaes nos principios de capacidá, méritu ya igualdá d’oportunidaes, y van incluyise pruebes eliminatories.

Anunciolo’l ministru d’Educación, Íñigo Méndez de Vigo, na rueda de prensa posterior a la xunta del Conseyu de Ministros, onde esplicó que se trata d’un decretu importante pa “atayar” l’actual tasa d’interinos, que ronda’l 20%, y que en trés años quier rebaxase al 8%.

Reconoció que’l fechu de qu’haya pruebes eliminatories nes oposiciones foi un puntu criticáu por delles comunidaes y sindicatos de profesores, pero esplicó que’l testu del Ministeriu alcordar en Conferencia Sectorial y ta respondíu por pol Conseyu Escolar del Estáu y l’Abogacía del Estáu.

“El Gobiernu consideró que va na llínea de los principios d’igualdá” pa los interinos y pa aquelles persones que quieren optar a una plaza docente en preparándose la oposición. Amás, el tamién voceru del Executivu comentó que’l real decretu aprobáu ye xuna “bona amuesa” de la intención de “estabilizar los puestos na función pública”.

Tamién te podria gustar