Portada Sociedá El Gobiernu acúta-y a Cultura el mayor aumentu porcentual nos Presupuestos de 2005

El Gobiernu acúta-y a Cultura el mayor aumentu porcentual nos Presupuestos de 2005

by asturnet

La Conseyería de Cultura tendrá más recursos económicos p’afrontar 2005. El departamentu que dirixe la socialista Ana Rosa Migoya beneficiaráse del mayor aumentu porcentual contempláu nos Presupuestos autonómicos pal añu qu’entra, cuyu proyectu aportará el llunes a la Xunta Xeneral pa la so tramitación. Cultura manexará un 17,3 por cientu más de fondos que nel exerciciu d’esti añu.

Esi porcentaxe supón el mayor incrementu de toles conseyeríes que conformen el Gobiernu autonómicu, inmediatamente per delantre de la xuba de la que van beneficiase los departamentos de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores (13,3 por cientu) y de Vivienda y Bienestar Social (12,6 por cientu), dambos gobernaos por Izquierda Xunida-Bloque por Asturies.

Según informó esti mediudía n’Uviéu el conseyeru d’Economía, Jaime Rabanal, depués de la cellebración del Conseyu de Gobiernu’l Principáu, el presupuestu autonómicu pa 2005 ye un 7 por cientu superior al d’esti añu y supón un 18 por cientu del Productu Interior Brutu (PIB) de la comunidá autónoma.

Na mesma xuntanza na que l’Executivu alcordó empobinar el proyectu de presupuestos a la Xunta Xeneral, pa que’l documentu cobre valor llegal cola aprobación del Parlamentu autonómicu, el Gobiernu asturianu dio-yos lluz verde a dos nueves empreses públiques: una sociedá pa la promoción del Principáu nel esterior y una segunda entidá denominada Xestión d’Infraestructures Públiques de Telecomunicaciones del Principáu.

Esti organismu xestionará les redes de banda ancha y de fibra óptica de titularidá autonómica, con un capital social de 150.000 euros y l’envís de crear y esplotar redes de telecomunicaciones.

Tamién te podria gustar