Portada Educación El Gobiernu abre’l plazu pa que los colexos puean optar ente xornada continua o partida

El Gobiernu abre’l plazu pa que los colexos puean optar ente xornada continua o partida

by asturnet

Los colexos públicos y concertaos d’Enseñanza Infantil y Primaria podrán decidir los sos propios horarios de docencia hasta’l prósimu 14 de mayu. Esi ye’l plazu que fixa’l Gobiernu asturianu pa que los pas y mas de los alumnos espresen nes urnes si quieren que los sos fíos asistan a clase en xornada continua, partida o mixta, a propuesta’l conseyu escolar de cada centru y siempre que voten polo menos el 60 por cientu de les families.

Tres de la publicación de la midida nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (BOPA), les comunidaes educatives de los colexos tán llamaes a escoyer ente una xornada estructurada nun únicu segmentu de 9 a 14 hores, o notra partida en dos con una parada pa xintar, de 9 a 12 y de 15 a 17 hores. Los pas podrán optar tamién por un amiestu d’esos dos modelos, combinaos según los distintos díes de la selmana.

La resolución de la Conseyería d’Educación del Principáu, basada nos cambios que demanda nel sistema educativu les nueves condiciones llaborales de pas y mas, requier el vistu bonu previu de dos tercios del conseyu escolar de cada colexu, y rebaxa al 60 por cientu el porcentaxe mínimu de pas qu’han votar pa que’l cambiu se produza. Antes, la llexislación estatal pidía a lo menos un 80 por cientu.

Col envís de facilitar la participación de les families nes respectives votaciones, Educación contempla la posibilidá’l votu por corréu dientro de los cinco díes previos a la xornada electoral.

Promulgación de la midida nel BOPA

Tamién te podria gustar