Portada Sociedá El Garrapiellu recuerda a Rafa Balbín na XVI Marcha a Cuadonga

El Garrapiellu recuerda a Rafa Balbín na XVI Marcha a Cuadonga

by asturnet

La tertulia cultural xixonesa d’El Garrapiellu organizó esti vienres que pasó la so XVI Marcha a Cuadonga, actu nel que’l colectivu, aprovechando’l so pasu pela localidá de Sietes, rindió homenaxe a la memoria del etnógrafu Rafael Balbín Loredo, fallecíu hai agora un añu.

El colectivu cultural El Garrapiellu, del que fuere collaborador Rafa Balbín, aprovechó’l so homenaxe pa volver pidir que’l conxuntu etnográficu de Sietes y el centru d’interpretación del horru que se va abrir nesta localidá lleve’l nome d’esti gran defensor de la cultura asturiana. Pa ello, l’asociación xixonesa yá tien mandao la correspondiente solicitú a la Conseyería de Cultura y al Ayuntamientu de Villaviciosa.

Otres de les piticiones d’El Garrapiellu pa honrar la memoria de Rafa Balbín, ye la de crear una beca d’investigación al so nome dedicada a la recuperación del patrimoniu popular, asina como la de da-y un homenaxe colectivu y una estela diseñada por un artista asturianu na ruta los Molinos de Profundu, que Balbín estudió pa depues espublizar un llibro sobre estos verdaderos descubrimientos hidráulicos.

Nesti actu, que valió tamien pa reclamar a les instituciones la defensa del patrimoniu llingüísticu asturianu, l’investigador Fernando Ornosa, representante del Conceyu Abiertu pola Oficialidá, recordó la memoria d’Igor Medio y Carlos Redondo, miembros de Felpeyu fallecíos la pasada fin de selmana.

Tamién te podria gustar