Portada Patrimoniu El Garrapiellu felicítase pola so presencia en Mercaplana

El Garrapiellu felicítase pola so presencia en Mercaplana

by asturnet

Un añu más la Tertulia Cultural “El Garrapiellu” tuvo presente nel Salón de la Infancia y la Xuventú de Mercaplana, cita perimportante pa los más pequeños d’Asturies na ciudá de Xixón. Mercaplana ye un llugar d’alcuentru ente los neños y neñes y los sos mayores.

Siguiendo una llinia lludico-educativa-deportiva común, nesti salón pue atopase de too: alfareria, reciclaxe, animales, bebeteca, planetariu, deportes, etc… Esti añu el requexu dedicáu a la cultura asturiana, representada nesta ocasión pol Garrapiellu y la Oficina Municipal de la Llingua del Ayuntamientu de Xixón, medró guapamente, col enfotu de caltener l’esitu d’otres ediciones. Xuntes estes dos entidaes, ficieron un llabor d’espardimientu de la nuesa cultura: deportes, xuegos y talleres, engabitaron a los monitores a sacar p’alantre esta actividá.

Hai que decir que la organización de Mercaplana pon bien d’enfotu en facer qu’El Garrapiellu trabaye a gusto y nel mesmu sen que trabaya demientres l’añu. A la Tertulia Cultural El Garrapiellu prestaría-y tar presente nes ediciones vinientes de Mercaplana, esperando qu’esti eventu se caltenga coles mesmes directrices de anguaño, pa nun dexar de ser una cita obligada pa bien d’ellos de rapazos y rapaces de toa Asturies.

Tamién te podria gustar