Portada Música El funki de Dam? y el hip-hop de Dark La Eme abren un Festival de Lorient tan asturianu como afayadizu

El funki de Dam? y el hip-hop de Dark La Eme abren un Festival de Lorient tan asturianu como afayadizu

by asturnet

El primer día del Festival de Lorient ye un día atípicu tradicionalmente, y desque la crisis asola Europa yelo entá más, por culpa de que l’Espace Marine, el principal escenariu del festival dende la perspectiva económico y popular, nun abre nesa primer xornada, dexando la programación en manos de los espectáculos gratuitos.

La llegada de les Delegaciones de los distintos países celtes, gradiaes a lo llargo del día, dexa que se vaigan afayando al escenariu en que tendrán de desendolcase a lo llargo de diez díes y fai que’l primer vienres de cada mes d’Agostu sía en Lorient una xornada d’adaptación. Por eso, la nueche d’esti primer vienres d’agostu de 2013 presentábase como una novedá pa toos y una novedá na que la marca Asturies podía ponese de manifiestu.

El director del Festival, l’asturianu Lisardo Lombardía, yá apuntó na portada del boletín diariu del festival, -Le Festicelte, per ónde diríen los tiros: “Asturies: tous los sens en éveil” o lo que ye lo mesmo, tolos sentíos sollerta cuando de Asturies va tratase. Y la xornada, anque escasa en propuestes, cumplió con toles mires puestes nella gracies al magníficu trabayu del grupu bretón Dam? y la magnífica collaboración preaprada con Mario, Dark La Eme, y la so hip-hop tan mezclable como global.

Nun conciertu memorable para lo que ye un arranque de Festival nel tradicional Espace Bretagne, la combinación bretona-asturiana tuvo una eficacia inesperada ente un públicu ansiosu por convertir una nueche funki nuna Fest-Noz. Bailles tradicionales entemecíos con rapeos asturianos hasta algamar un climax tan aplaudíu como disfrutable pol públicu multixeneracional aconceyáu alredor de la primer nueche de festival, afatada con un fueos artificiales modestos pero abondos p’abrir boca de cara a la primer nueche máxica que tien llugar el primer domingu d’agostu.

Tamién te podria gustar