El Foru Comunicación y Escuela va abrir la so docena edición n’A Veiga

El Foru Comunicación y Escuela va abrir la so docena edición n’A Veiga
13 marzu 19:46 2020 Imprimir

El Foru Comunicación y Escuela ta a puntu de tornar a les aules del occidente. L’auditoriu Félix Menéndez de la Casa de Cultura d’A Veiga va acoyer l’actu de presentación oficial d’esta docena edición el 25 de marzu a los dolce del mediudía.

Como a lo llargo d’esta última década, el Foru promete siete meses d’actividaes educatives de primer nivel. Nos próximos díes, va terminar de configurar el calendariu antes de poder dar a conocer les novedaes. Enagora, el coordinador del proyectu, Luis Felipe Fernández, adelantró que’l presidente del Principáu, Adrián Barbón, va impartir una charra en xunetu sobro «el presente y futuru del mediu rural». Una actividá na que yá participaron los sos homólogos de Cantabria y Galicia, Miguel Ángel Revilla y Alberto Núñez Feijóo, respectivamente.

«Amosóse bien receptivu cola propuesta. Atopar bien concenciáu y sensibilizáu colos problemes del mediu rural», señaló Fernández tres l’alcuentru con Barbón, al qu’allegó pa presentar el programa que va presentar n’A Veiga. Coles mesmes, el presidente asturianu comprometer a presidir los actos de clausura d’esta edición númberu dolce nel mes de payares y onde s’apurren los pupitres y plaques d’honor.

En total, programáronse 60 eventos nos que van participar más d’un millar d’escolares. Estes actividaes van tener llugar en quince centros educativos del occidente y van tomar casi una quincena de conceyos, seis comunidaes autónomes y un país de la Unión Europea. «Estes cifren dan una idea de la magnitú de lo que se va a desenvolver», añedió’l coordinador del Foru Comunicación y Escuela, que nun dexa de crecer en cada edición.

  Categories: