Portada Conceyos El ‘Folclore na cai’ torna a Uviéu ensin restricciones

El ‘Folclore na cai’ torna a Uviéu ensin restricciones

by asturnet

La conceyala de Festexos d’Uviñeu presentó la selmana pasada’l ciclu, qu’entamó’l sábadu 2 abril, coles actuaciones de la Banda de Gaites “Xácara” y l’Agrupación folclórica “Xuno”, de San Cloyo.

El programa, con diez grupos folclóricos y siete bandes de gaites, inclúi 170 actuaciones poles cais del centru y del cascu antiguu, d’abril a ochobre, tolos fines de selmana y festivos, n’horariu de 11.30 a 14.30. En xunu, xunetu y agostu programáronse tamién actuaciones los sábados pela tarde.

La conceyala empezó la so intervención “estimando la presencia de los representantes de los grupos folclóricos y de les bandes de gaites. Ellos son los verdaderos protagonistes. Esta edición ye especial. Por fin recuperamos la normalidá de manera que los grupos y bandes vuelven a les cais ensin restricciones”.

El programa d’esta temporada va desenvolvese d’abril a ochobre mientres  toos finar selmana y los díes festivos, n’horariu de 11.30 a 14.30 hores, y los meses de xunu, xunetu y agostu facer tamién los sábados pela tarde. Nel ciclu ta prevista la participación de diez grupos folclóricos y siete bandes de gaites que “van llevar a cabu 170 actuaciones, partíes en 67 xornaes”, especificó la responsable municipal de Festexos.

“Cuqui” Ormazábal, del grupu “Trasgu”, una de les formaciones incluyíes nel programa, estimó “el sofitu del Conceyu porque ensin él la metá de los grupos nun subsistiéramos. Tamos encantaos de volver a les cais porque actuar estáticos nun yera prestosu, sentíamonos raros”. De la mesma opinión amosóse Florencio Moru, de la Banda de gaites “Xácara”: “Teníamos ganes de volver a la cai y desfilar. Lo que nos gusta ye movenos na cai porque garré tamién-y gusta al públicu”.

Tol programa en https://www.oviedo.es/folcloreenlacalle

Tamién te podria gustar