Portada Conceyos El Folclore na Cai despidió la so última edición na Plaza del Conceyu d’Uviéu

El Folclore na Cai despidió la so última edición na Plaza del Conceyu d’Uviéu

by redacción asturnews

La plaza del Conceyu se convertió na tarde d’ayeri n’escenariu de la gran fiesta del folclore. A partir de les 13 hores, fuéronse dando’l testigu 10 grupos de baille y 4 de les 7 bandes de gaites que davezu participen nel programa Folclore na cai.

Un programa “bien  apreciáu por vecinos y turistes que yá constitúi una de les señes d’identidá de la nuesa ciudá”, según destacó l’alcalde, Alfredo Canteli, al entamu d’esta cita cola que s’escribe’l puntu y final a esta edición na que se recuperaron les actuaciones itinerantes pel centru de la ciudá tres les restricciones impuestes mientres la pandemia.

La programación d’anguaño, celebrada mientres 7 meses mientres les fines de selmana y díes festivos d’abril a ochobre, foi protagonizada polos grupos de baille del Centru Asturianu d’Uviéu; Xuno de San Cloyo; La Xordia; Xeitu; Trasgu; Nocéu; La Hedra de San Esteban de les Cruces; La Inmaculada, Fitoria y Filandón y les bandes de gaites La Corredoria; Naranco; La Llaguna del Torollu, El Carbayón, Centru Asturianu d’Uviéu, Aceveu y Xácara.

Los participantes nes actuaciones quixeron estimar, al traviés de la presentadora del actu, una de les integrantes de l’Asociación de baille y danza tradicional Filandón, Silvia Suárez, el sofitu del Conceyu d’Uviéu y en concretu de la concejala Cuadonga Díaz, pol so trabayu incansable por que pudieramos salir alantre inclusive nos momentos más duros”. Unes palabres que la conceyala estimó emocionada comprometiendose a siguir sofitando’l folclore independientemente de lo que-y depare’l futuru y les siguientes elecciones municipales.

La gran fiesta del folclore remató con una gran actuación de toes los grupos de baille y bandes de gaites participantes.

Tamién te podria gustar