Portada Lliteratura ‘El fin de les duces mentires’ amuesa la homofobia n’España

‘El fin de les duces mentires’ amuesa la homofobia n’España

by redacción asturnews

L’escritor y periodista madrilanu Rafael Herrero presenta na so segunda novela, ‘El fin de les duces mentires’, un thriller al estilu de Alfred Hitchcock nel que fai una crítica a la violencia que sufrieron “los homosexuales n’España a lo llargo de los años.

Publicada pola editorial Alrevés, El fin de les duces mentires ta asitiada nel barriu de Chueca, onde asoceden una serie de crímenes en contra de los homosexuales y cola qu’el so autor pretende dar “un toque d’atención a lo que sufrió’l mundu homosexual” y faer una reivindicación del “abasta yá” de considerar al “distintu” como un enemigu.

“Yo nací nel barriu de Chueca. De neñu diba xugar a la Plaza de Chueca y a la Plaza de la Villa de París. Nesi contestu oyía dicir a los mayores, de 18 años, ‘vamos baxar esta nueche al Paséu de los Recoletos y vámos-y a dar una paliza a esos maruxos’. Y eso nun yera una anécdota, yera una cacería frecuente”, esplica’l director, guionista y escritor.

El so protagonista ye Alejandro, un personaxe que recuperó del so primer llibru, ‘La plaza del silenciu’ (2014), onde ye testigu d’un crime homosexual y nun sabe si falar o callar pol mieu escontra “los movimientos de la ultraderecha desafranada” nos momentos “más duros” del franquismu.

Herrero esplica qu’esta primer hestoria, qu’acabó con “un final abiertu”, decidió retomala en ‘El fin de les duces mentires’ polos momentos nos que sigue “el franquismu latente colos movimientos d’ultraderecha y con lo policías implicaos en tortures que son condecoraos”. Mientres la so infancia y adolescencia, Alejandro tuvo desencuentros col so padre -un xeneral- y nun pudo atopar “el so llugar” na sociedá hasta que s’integró a unu de “los grupos violentos na dómina franquista”. “Escribí una novela con un protagonista destináu a ser feliz, bona persona, sensible, empático y arrogante, pero la vida empiézalu a dar golpes hasta que lu lleva a un territoriu escuru onde la frontera ente’l crime y la violencia trespásase costantemente”, esplica sobre’l personaxe que busca dempués la redención.

El planteamientu de la novela, asegura, ye afayar si’l protagonista tien la posibilidá de redimise ya intentar atopar el perdón, de dexar esa carga y volver ser el neñu que dexó de ser: “Él va atopando ciertu equilibriu pero se sofita nun mundu de mentires porque tou lo qu’él cree que pasó nun pasó. Tou ye una gran dulda. Nun se sabe qué ye verdá y qué ye mentira”.

El suspense, el “thriller” psicolóxicu y el misteriu sobrevuelen nes 340 páxines de la novela, na qu’Herrero utiliza l’elementu narrativu de Alfred Hitchcock “Macguffin”, qu’implica “una canal d’información y dramatización onde’l suspense ye fundamental”.

Tamién te podria gustar