El FICX y la Sociedá Cultural Xixonesa ponen en marcha’l “Cine-club 60″

El FICX y la Sociedá Cultural Xixonesa ponen en marcha’l “Cine-club 60″
09 mayu 09:28 2022 Imprimir

El Festival Internacional de Cine de Xixón y la Sociedá Cultural Xixonesa van proyectar un total de diez películes non recientes como parte de les actividaes que celebren la 60ª edición del FICX. El programa va desenvolvese de mayu a ochobre na Antigua Escuela de Comerciu de Xixón, y va ser d’accesu llibre hasta completar aforu, incluyendo dos sesiones Junior, especialmente pensaes para’l públicu infantil y xuvenil.

La Sociedá Cultural Xixonesa y el FICX inauguraben esti 7 de mayu’l Cine Club 60, iniciativa conxunta cola que’l Festival Internacional de Cine de Xixón celebra’l 60 aniversariu de la so creación y fai un chisgo al formatu de cine club que dexó la celebración de la so primer edición nel añu 1963.

El ciclu ta entamáu pola Sociedá Cultural Xixonesa y por Divertia Xixón S.A. al traviés del FICX, en collaboración cola Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular de Xixón, la Sociedá Cultural XESTU y el Goethe-Institut. La propuesta inclúi la programación de diez películes en versión orixinal subtitulada que se van proxectar nel Salón d’Actos de l’Antigua Escuela de Comerciu hasta’l 1 d’ochobre, según presentaciones especiales antes de les proyecciones. Una d’elles va tener como protagonista a Miguel Maríes, llexendariu comentarista cinematográficu y ex-director del ICAA, quien va llevar a cabu una charra-presentación de la película El Doráu (Howard Hawks, 1966) el día 4 de xunu na Antigua Escuela de Comerciu.

Con esta iniciativa, tanto la SCG como’l FICX pretenden fomentar la conocencia del cine del pasáu, tomando dende’l cine mudu hasta les décades más recién, y abrir nuevos espacios pa la puesta en perspectiva del arte cinematográfico y la xeneración de pensamientu a partir del llinguaxe audiovisual. El programa cunta con clásicos y neo-clásicos del cine roblaos por cineastes de la talla de Carlos Saura, François Truffaut, LotteReiniger, Billy Wilder o SydneyPollack.

Dos de les proyecciones tán especialmente pensaes pal públicu nuevu, lo que conecta’l Cine Club 60 col orixe del FICX como Certame Internacional de Cine y TV Infantil.

Toles proyecciones son d’entrada llibre hasta completar aforu.

Más información

  Categories: