Portada Música El Festival Xixón 5º40’ tien yá programa completu

El Festival Xixón 5º40’ tien yá programa completu

by asturnet

Esti mes d’agostu entama la primer edición del Festival Xixón 5º40′ de manes de la Conceyalía de Cultura Tradicional y Llingua Asturiana, dende la que comenten “llega pa quedase y cubrir un espaciu fundamental d’ociu y cultura nel branu de Xixón”. A menos d’una selmana de qu’escomencipie, el programa pue consultase dafechu.

El festival que tien como obxetivu cimeru “amosar la cultura, los vezos d’unos pueblos que mos sentimos xuníos por esa mar que marca los nuesos moos de vida”, según pallabres de Jesús Montes Estrada, conceyal de la estaya.

El festival va inaugurase’l miércoles 19 d’agostu nel escenariu central de Poniente, con “Xixón con Jota”, mientres que nel Baruku, va tocar Tuenda.

El xueves van tocar Danserien Kerne, de Bretaña; y La Deva, Los Xustos y Xanzaina, grupos asturianos.

El festival inclúi la participación d’una llarga riestra de grupos, y de monologuistes como Carlos Alba, el grupu de teatru Nun Tris. Amás, va celebrase un mercáu popular asturianu en Cimavill y el IX Festival internacional de gaites Villa de Xixón, ente otres munches actividaes.

El pieslle van ponelu, el día 24, Dixebra y el grupu de Cánada y Escocia, The Real Mkenzies, amás d’una folixa Celta con Sambre, nel Dompedro.

Programa completu del Festival

Tamién te podria gustar