Portada Escéniques El Festival Escena Poblenou cumple 15 años

El Festival Escena Poblenou cumple 15 años

by redacción asturnews

El XV Festival de Creación Contemporanea Escena Poblenou, que se va celebrar nesti barriu barcelonés del 20 al 23 d’ochobre, va rindir un homenaxe a los héroes anónimos al traviés de 22 espectáculos de danza, poesía visual, teatru, circu y demás artes del movimientu. Mientres l’actu de presentación d’Escena Poblenou la directora del festival, Ada Vilaró convidó a dar protagonismu a aquellos héroes anónimos que dexaron la realización añal ya ininterrumpida del eventu.

“Ye una heroicidá porque’l festival lleva 15 años ininterrumpíos. Munches vegaes nun foi fácil poles condiciones presupuestaries del oficiu. Pero siempres, y gracies a esos actos heroicos de tolos artistes, de tolos centros de creación, de tol equipu, púdose realizar”, remarcó Vilaró. Escena Poblenou va celebrar los sos 15 años de creación con una gala, na nueche del sábadu nel Casino de l’Aliança del Poblenou, na que van actuar distintos artistes que participaron de les anteriores ediciones del festival como Kamchatka, Mr.Kebab, Dejabugo, Pere Faura o Dj Niky, ente otros.

De los 22 espectáculos programaos diez van ser estrenos en Barcelona, ente ellos “Be Claude” de la compañía francesa 1 WATT, qu’esquiza “un teatru llenu d’enerxía, d’impulsu vital, acandilante, absurdu y burlesco”. Les propuestes de sofitu a la creación, que constitúin el 80 % de la programación, inclúin espectáculos como “A Prestar”, de Labuena Compañía; “Kopfkino”, de Mariona Naudin; “Amigoo”, de Mumusic Circus; “Handle with care”, de Diana Gadish o la instalación performática “El diván de la peluquera”, de la compañía Sienta la Cabeza.

Tamién te podria gustar