El Festival de Xixón pon el pieslle de la so 43 edición con importante presencia d’autores asturianos

01 avientu 00:45 2005 Imprimir

La 43 edición del Festival Internacional de Cine de Xixón fina esti viernes 2 con una programación basada un añu más na calidá indepentiente de les películes proyectaes y una escelente acoyida de públicu a les proyecciones. La presencia d’autores asturianos fue persignificativa esti añu en dellos ciclos paralelos a la sección oficial.

Dos títulos esperaos nesti festival y que cumplieron dafechu les espectatives creaes fueron “Cambia de vida. El viaje del Xixón Sound”, un percorríu pola escena independiente playa de mediaos de los noventa a cargu de los realizadores José A. Rodríguez y Elena Medina; l’otru filme, tamién un documental: “El Paisano: un retratu colectivu” de Ramón Lluis Bande, emocionante itinerariu pela alcordanza de catorce voces que van dibuxando’l so perfil del hestóricu dirixente comunista. Los ciclos Desorden y Concierto y el de Llendes acoyeron, respectivamente, estos documentales fechos por autores asturianos.

Entrambes otres producciones con marca del país proyectáronse con relieve dientro’l Festival como “Internacionales en Palestina” d’Alberto Arce y María Moreno, asina como “Al Hamam” de Zouahuir El Hairan, Isaac Lupiáñez y Oscar Vega. El cortometraxe “Sístole-diástole” y el mediometraxe “20-N, la memoria inquieta” de Belarmino García y “Cuba Libre” de Rai García, completaron la presencia asturiana nel festival que tuvo amás el so espaciu pa los nuevos autores nel concursu de cortometraxes del Día d’Asturies y nos dos proyectos d’autores mozos premiaos en “No nos cuentes películas, hazlas”.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...