Portada Cine El festival de Sitges va otorgar a M. Night Shyamalan el Gran Premiu Honoríficu

El festival de Sitges va otorgar a M. Night Shyamalan el Gran Premiu Honoríficu

by asturnet

El festival de Sitges va otorgar a M. Night Shyamalan el Gran Premiu Honoríficu. El director de ‘El sestu sentíu’ va presentar nel certame una meyora de ‘Glass’Esti xueves diéronse a conocer na see de la Filmoteca española los últimos detalles de la programación que va formar parte del festival de Sitges, que se va celebrar del 4 al 14 d’ochobre. El director del certame, Ángel Sala, foi l’encargáu de revelar el nome del postreru galardonáu col Gran premiu Honoríficu del festival: M. Night Shyamalan. El director indiu-estadounidense va recibir el prestixosu galardón nesta 51ª edición y, de camín, va presentar una meyora de la so nueva película Glass, remortina de la esitosa Múltiple.

Artífiz d’otres propuestes populares del xéneru fantásticu como Señales o El protexíu, Shyamalan xúnese asina a la luxosa llista d’invitaos célebres que van desfilar pola localidá costera, tales como Nicolas Cage, Peter Weir y Ed Harris, que van recibir premiu nesti eventu qu’axunta lo meyor del cine fantásticu y de terror.

Sala tamién anunció que se va proyectar La nueche de Halloween, dirixida por David Gordon Green, la última entrega de la saga empecipiada hai 40 años por John Carpenter, qu’amás va sirvir para acompañar l’homenaxe al veteranu cineasta. Carpenter, de 70 años, va esibir el so talentu como compositor de bandes sonores nun conciertu’l 13 d’ochobre nel Auditoriu Meliá Sitges nel que va interpretar fragmentos de les partitures de filmes como La borrina, 1997: Rescate en Nueva York, La cosa, Christine, El príncipe de les tiniebles o La nueche de Halloween.

Ente les nueves películes que podrán vese a lo llargo del certame destaca Assassination Nation, revesosa propuesta vista nel festival de Sundance que va formar parte de la sección oficial. La cinta escrito y empobinao por Sam Levinson centrar en cuatro adolescentes de los suburbios que pasen a ser el focu d’atención de los medios dempués de que la so información personal sía penerada por un hacker anónimu. Fora de competición podrá vese Overlord, producida por Brad Robot, y va proxectase n’esclusiva’l primer capítulu de la novena temporada de The Walking Dead.

La producción de Netflix Apostle, un thriller escuru ambientado nel mundu de les sectes, va tener el so espaciu en Sitges, y l’horror folclórico en clave de fábula que nos ufierta The Wind, la ópera prima de la estadounidense Emma Tammi, que va poder trate na sección Discovery. Tamién apinada d’elementos mitolóxicos y nesti casu de cuentos de la cultura india va competir Tumbbad, dirixida por Rahi Anil Barve y Adesh Prasad. El filme, qu’abrió la Selmana de la Crítica en Venecia, ye un cuentu terrorífico onde la busca d’una ayalga escondida nel interior d’una casona va llevar al horror estremo.

El cineasta español Dani de la Torre tamién va presentar en primicia na Sección Órbita’l so nuevu trabayu, La solombra de la llei, ambientada na Barcelona de los años venti. Pela so parte, la sección Anima’t va vese reforzada con nueves ya interesantes producciones, como la iranina The Last Fiction o la xaponesa I Want to Eat your Pancreas, y va rindir homenaxe al 30º aniversariu del estrenu d’El mio vecín Totoro.

Pela so parte, la sección de cine fantásticu y esperimental Noves Visions va inaugurar con Ánimes, un viaxe alucinatorio empobináu por Laura Alvea y José Ortuño y va cuntar tamién colo nuevo de Steven Sodebergh, Perfect.

Amás, a los nomes yá anunciaos enantes de Gaspar Noé, Lars Von Trier, David Robert Mitchell o Llee Chang-dong añedir a la Sección Oficial los de Gareth Evans, Shinya Tsukamoto, Claire Denis, Peter Strickland o Andrew Niccol. La vienta d’entraes empecipiará’l próximu miércoles, 19 de setiembre.

Tamién te podria gustar