El festival de Sitges va abrir con ‘Malnazidos’, una peli de zombis na Guerra Civil española

18 xunetu 10:09 2020 Imprimir

El festival de Sitges va tornar el 8 d’ochobre con 120 películes y una edición que, en previsión de lo que pueda asoceder cola pandemia, va ser presencial, pero tamién virtual: hasta’l 80% de les proyecciones podrán vese online al traviés d’una plataforma mercando entraes. Pero los aforos online del gran certame internacional del cine fantásticu van ser como los d’una gran sala de cine: 1.200 espectadores.

Mientres, nos cines reales de Sitges l’aforu de seguridá previstu ye del 75% pa una edición que va abrir cola película española Malnazidos, de Javier Ruiz Caldera y Alberto de Toru, una hestoria de zombis na Guerra Civil española. Una edición que va celebrar el centenariu del gran clásicu del fantásticu El gabinete del doctor Caligari y la so allargada solombra nel xéneru.

Va ser una edición, según esplicó’l director del certame, Ángel Sala, nuna rueda de prensa nos Cinemes Girona de Barcelona, na que’l cine fantásticu estatal y tamién el fechu por muyeres van tener un papel preponderante, anque non por eso va dexar d’haber cine de too el mundu, inclusive del renacíu cine fantásticu francés, con grandes producciones como La nuée, L’ensame, ecoterror al cargu de Just Philipott, un drama llaráu de llagostes. Arriendes de la recuperación de clásicos remasterizados como L’home elefante de David Lynch.

  Categories: