El Festival de Lorient suspende la edición del 50 aniversariu

by redacción asturnews | abril 28, 2020 3:09 pm

El Festival Intercélticu de Lorient nun va ser a celebrar el so 50 aniversariu, del 7 al 16 d’agostu de 2020 y va tener que posponelu. Según el diariu bretón Ouest France, la decisión de suspender el FIL tomóse la selmana pasada. Esti xueves, 30 d’abril, tien d’anunciase públicamentedempués de la xunta de la so xunta directiva.Esti martes pela tarde, el Primer Ministru va falar y va presentar el plan de desconfinación pa Francia. Y darréu d’ello tien de especificar un horariu y les condiciones para entamar grandes aconceyamientos populartes de branu. Y esto afectará particularmente al Festival Interceltique de Lorient.

Esti xueves 30 d’abril, dempués de consultar a la xunta directiva, tien de facelo en públicu. Según diverses fontes, la decisión tomose’l vienres 24 d’abril nuna xunta de la direición del Festival. L’eventu, con un presupuestu de 6,7 millones d’euros, tuvo que ser canceláu.

Pol so tamañu, el Festival atrai a un públicu plural. Primero, artistes de toles naciones celtes (Acadia, Australia, Irlanda, Escocia, Gales, Cornualles, Isla de Man, Asturies, Galicia). Artistes d’una gran mayoría de práctiques aficionaes, como los miembros del bagadoù, que combinen el tiempu de vacaciones interceltico y personal. Pero’l so espectru ye muncho más ampliu. Ellí axúntense músicos, baillarinos y un públicu de too el mundu. El problema en redol a l’apertura de fronteres y la “quincena” impuesta yá taba ellí.

Source URL: http://asturnews.com/el-festival-de-lorient-suspende-la-edicion-del-50-aniversariu/