Portada Conceyos El Festival de Danza Uviéu 2016 va cuntar con música en vivu na metá de les sos cites

El Festival de Danza Uviéu 2016 va cuntar con música en vivu na metá de les sos cites

by redacción asturnews

El próximu 13 de febreru va entamar el Festival de Danza Uviéu 2016, nel que van actuar esti añu seis compañíes internacionales, una más  que na pasada edición, y nel  que como novedá, va haber  música en vivu na metá de les actuaciones.

Anunciaralo esta selmana’l conceyal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos, que convidó a tolos uvieinos a averase al Campoamor pa namorase de la danza, y a “regalar danza” pa Reyes, argumentando qu’esti festival, “ye unu de los meyores d’España.”

Nesta ocasión, el ciclu va ser inauguráu por Silicon Valley Ballet, dirixíu pol  coreógrafu Jose Manuel Carreño. Una compañía bien versátil, según el director artísticu del Festival, Cosmen Marina, qu’implicar al públicu na representación.

La compañía inglesa Akram Khan Dancie va tomar el testigu’l día 18, dempués de quedar l’añu pasáu “impresionaos cola aceptación del públicu”. Eifman Ballet de San Petersburgo va presentar la so última creación centrada na vida del escultor Auguste Rodin el 8 de Marzu. Y yá n’Abril, el día 26, vamos poder esfrutar de la única actuación n’Europa d’una de les compañíes más importantes de Nueva York, Mark  Morris Dancie Group.

El Ballet Nacional d’Holanda va llegar a la ciudá’l 3 de Mayu con una de les actuaciones nes que vamos poder esfrutase de música en vivu gracies a Uviéu Filarmonía y al so director, Marzio Conti.  El Festival va cerrar cola actuación en Xunu del Ballet Nacional d’España, que presentara “un programa bien variáu, polo que va resumir lo que quier ser el Festival”.

Sánchez Ramos sorrayó que “los estudiantes universitarios, pensionistes y grupos entamaos d’estudios non universitarios incluyíos los de les escueles y academies de danza pueden aportar a un 30% de descuentu sobre’l preciu de les localidaes adquiríes el mesmu día de la función, al envís de potenciar  el mundu de la danza”. Yá se punxeron a la vienta los abonos na taquilla del Teatru Campoamor y nos calces habituales de vienta de localidaes.

Tamién te podria gustar