El Festival de Danza torna, el 3 de marzu, al Teatru Campoamor

El Festival de Danza torna, el 3 de marzu, al Teatru Campoamor
23 febreru 09:30 2021 Imprimir

El Festival de Danza d’Uviéu vuelve a les tables del Teatru Campoamor el próximu 3 de marzu. Presentabalu esta selmana pasada’l presidente de la Fundación Municipal de Cultura, el conceyal José Luis Costillas, que tuvo acompañáu pol director xeneral de Política Llingüística del gobiernu asturianu, Antón García y el director artísticu del ciclu, Cosme Marina.

“Con un total de cinco producciones de gran calidá, que recueyen la llínea de les últimes ediciones, que ye la d’atraer a Uviéu grandes compañíes internacionales ensin dexar de curiar lo nacional y les estupendes compañíes de danza que tenemos n’España. El Festival de Danza 2021 va ser una axuntadura d’estilos y xéneros, cola conxunción de propuestes del más puru clasicismu xuntu con otros apuestes innovadores y de vanguardia”, indicó Costielles.

“Uviéu va poder  esfrutar d’una temporada de danza que va tener el so pistoletazu de salida’l 3 de marzu con una obra que s’acaba d’estrenar  nel nuesu país, concretamente’l  pasáu mes d’avientu, y que recueye coreografíes de grandes maestros de sonadía internacional: Fordlandia”, sorrayó’l presidente de la Fundación Municipal de Cultura.

La segunda de les actuaciones del festival, indicó Costillas “va ser un títulu tremendamente popular, un clásicu como ye’l ballet Gisele, qu’amás llega al nuesu Campoamor  al cargu d’una entidá que nun precisa presentación, como ye la Compañía Nacional de Danza.  Gisele va llegar a la nuesa ciudá’l día 11 de marzu acompañáu pola música de la nuesa Orquesta Sinfónica, Uviéu Filarmonía, lo que fai esta actuación entá, si quepe, más curiosa. Dempués va ser la vez n’abril y mayu de dos producciones internacionales, una francesa y otra holandesa, que van arreglar esta temporada con notes más innovadores, y con xéneros como por casu el hip hop virtuosu acrobáticu. El broche del Festival va llegar en xunu cola presencia n’Uviéu d’un Premiu Nacional de Danza, Jesús Carmona, con El Saltu”.

El director xeneral de Política Llingüística, Antón García, esculpó l’ausencia de Berta Piñán, Conseyera de Cultura, y sorrayó el sofitu de la Conseyería a esti Festival y a tolo que s’entame alredor de la Cultura y el Patrimoniu”. García tamién estimó a Cosme Marina “el trabayu que vien desenvolviendo alredor de la música asturiana y la so contribución sabia”.

El director artísticu del festival, Cosme Marina, recordó que’l Festival de danza del añu pasáu “quedó atayáu pola pandemia. Por eso ye tan importante volver retomalo, caltener el compromisu coles compañíes y los artistes. La idea d’esta nueva edición ye caltener la diversidá que ye lo que meyor representa a la Danza, unu de los sectores más afectaos pola pandemia porque gran parte de la so actividá centrar nes xires, daqué bien complicáu. Estimo la valentía de les compañíes que decidieron siguir alantre”.

“La Compañía Nacional de Danza va tornar a Uviéu, el 11 de marzu, con Gisele, estrenada en Madrid va unos meses y con música en vivu, al igual que n’otros dos espectáculos del festival. El 28 d’abril, van xubir a les tables el franceses Käfig con Vertikal, una compañía de danza especializada en técniques de danza vertical, un espectáculu bien innovador”.
Marina adelantró, tamién, que “el 25 de mayu va ser la vez de Scapino Ballet de Rotterdam, de gran innovación con un doble programa y música en vivu, que combina la danza, la maxa, el jazz… estilos xestaos nos años venti del pasáu sieglu”.» Va zarrar el Festival de Danza, el 2 de xunu, la Compañía de Danza de Jesús Carmona cola propuesta El saltu, “una innovadora propuesta dientro de los espectáculos de flamencu”, aseguró’l director artísticu del ciclu.

  Categories: