Portada Cine El festival de cortos Aula 18 de L’Entregu estrena la so novena edición

El festival de cortos Aula 18 de L’Entregu estrena la so novena edición

by asturnet

El Certame Internacional de Cortometraxes Aula 18 de L’Entregu, qu’esti añu celebra la so novena edición, va inagurase’l próximu día 23 d’ochobre cola proyección de les cintes participantes nel Teatru Municipal, amás de nos chigres Ochobre y La Yenda de L’Entregu, la Casa la Xuventú de Sotrondio, asina como otros locales collaboradores d’Uvieu y Aviles. Esta nueva edición del festival, pa la que se presentaron 310 cortos de los que’l xuráu tendrá que seleccionar ente 40 y 50, consolida a Aula 18 como ún de los principales concursos del estáu.

Los organizadores d’esti certame internacional celebraron l’alta calidá de los participantes, de los que destacaron la variedá temática y de xeneru presentada, señalando qu’ente los actores encuentrense cares tan conocíes como les de Paula Vázquez, Cayetana Guilen Cuervo, Mariví Bilbao, María Galiana o Antonio Resines.

Los premios d’esti festival van dende los 1800 euros y los 300, pal tercer clasificáu, toos ellos escoyíos polos propios espectadores.

Tamién te podria gustar