El Festival de Cine de Xixón escueye a tres xóvenes pal xuráu del Giffoni en Hollywood

21 febreru 00:45 2006 Imprimir

El Festival Internacional de Cine de Xixón en colaboración col Conseyu de la Mocedá d’esa ciudá va unviar a tres xóvenes como xuraos pal certame que’l festival italianu de Giffoni entama en Hollywood (Estaos Uníos)del 24 al 30 d’abril. Los candidatos a la esbilla tienen de tener ente 13 y 17 años, conocimientu del inglés y haber asistío a dalguna proyección del últimu festival.

El certame xixonés caltién col de Giffoni un intercambiu de xuraos xuveniles dende va pa cuatro años. Nesta ocasión los rapazos o rapaces seleccionaos van tener la oportunidá d’asistir a l’amuesa cinematográfica que’l festival italianu organiza añalmente en Hollywood. El Festival de Xixón y el Conseyu de Mocedá cuerren colos gastos de los xuraos, ún de trece a catorce años y dos de quince a diecisiete.

Los interesaos en participar na esbilla pueden solicitar la ficha d’inscripción na oficina del Festival de Cine al través del corréu electrónico coordina@gijonfilmfestival.com , o llamando al 985182940. El plazu pa entregar les solicitúes fina’l 24 de febreru. El día 3 de marzu va publicase la llista de los seleccionaos.

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...