Portada Cine El Festival de Cine de Xixón afita la so sección ‘Enfants terribles’ como sitiu d’alcuentru col públicu más mozu

El Festival de Cine de Xixón afita la so sección ‘Enfants terribles’ como sitiu d’alcuentru col públicu más mozu

by asturnet

La organización del Festival de Xixón ta enfotada en consolidar la so sección ‘Enfants terribles’ como espaciu d’alcuentru col públicu más mozu y contribuir destamiente a que’l cine entame a ser teníu en cuenta como parte de la formación educativa de los rapaces. Por primer vez les proyecciones van tar complementaes con actividaes didáctiques y la edición d’una guía pedagóxica. Otra novedá na edición qu’empieza’l 26 de payares va ser la incorporación del asturianu nes publicaciones oficiales del festival y na so páxina web.

La sección ‘Enfants terribles’, dirixada a escolinos y estudiantes d’ente los 7 a los 18 años, va proyectar diez películes de conteníos bien diversos, ente les que s’incluin dos filmes d’animación de creadores españoles:’Supertramps’de la factoría vasca Dibulitoon y la coproducción hispanu-británicu-xermana ‘Back to Gaya’.Na sección van poder vese tamién les producciones alemanes ‘Balls’, una comedia alrodiu de la homosexualidá nel mundu del fútbol y ‘Rythm is it!’, documental sobro un taller d’iniciación a la música del director d’orquesta Simon Rattle; ‘Quality of life’, producción norteamericana alrodiu de la cultura’l graffiti; la sueca ‘Hip-hop hurra-L’efectu ketchup’, una comedia realista d’adolescentes; ‘Moi, Cesar, 10 ans et démi, 1,39m’, producción francesa alrodiu de los conflictos del mundu infantil, la finlandesa ‘Pearls and pigs’, ‘The wooden camera’, película sudafricana y la británica ‘Tooth’, completen el ciclu.

Pal director del certame xixonés José Luis Cienfuegos n’España “hai una cierta carencia nos programes educativos del cine como instrumentu didácticu y forma d’espresión cultural, a diferencia de lo qu’ocurre n’otros países como Francia, por exemplu”. La sección ‘Enfants terribles’ y les actividaes complementaries que se van entamar alrodiu d’él tenta, de dalgunamiente, solventar esa carencia allegando el cine a estudiantes de tolos ciclos educativos. Con esti fin el festival va editar una guía pedagóxica y detrás de cada proyección van entamase talleres didácticos coordinaos pola artista plástica Maite Centol. Na pasada edición del certame asistieron a les proyecciones del ciclu mozu alrodiu de 9.000 rapazos de toa Asturies y esti añu espera superase la cifra.José Luis Cienfuegos destaca como importante el fechu de que se trata d’un sección “programada colos mesmos criterios de selección que’l restu de les secciones p’adultos, a diferencia d’otros festivales onde se aveza destinar pal públicu infantil o xuvenil estrenos de Disney o producciones asemeyaes”.

Como novedá la 42 edición del Festival de Cine de Xixón va incorporar la presencia de la llingua asturiana nes sos publicaciones oficiales, asina el catálogu va editase n’inglés, castellanu y asturianu; el periódicu del festival tamién va incluir parte de los sos conteníos n’asturianu y de la mesmamiente la páxina web del certame. Cienfuegos resalta la importancia de la edición trillingüe del catálogu “teniendo en cuenta que se reparte per tol mundu y va haber xente que por primera vez s’entere de la esistencia de la llingua asturiana”. Ente los enfotos de la organización del festival ta el dir incorporando a pasu la presencia del asturianu xunta a les hasta agora únicos idiomes oficiales, el castellanu y l’inglés. La incorporación del asturianu esti añu produzse depués del alcuentru calteníu ente José Luis Cienfuegos y el responsable de la Oficina de Política Llingüística Ramón d’Andrés.

Tamién te podria gustar