Portada Música El Festival Crossroad completa’l so programa con presencia na Selmana Negra y una folixa final

El Festival Crossroad completa’l so programa con presencia na Selmana Negra y una folixa final

by asturnet

Los siguidores del rock and roll podrán cellebrar con Ray Gelato y Nervous Eaters el final del Festival Crossroad 2004. Dambes bandes, participantes nel certame previstu pa últimos de xunetu en Xixón, pondrán-y música a una folixa na sala Parque’l Piles que sedrá la espuela del festival y a la que podrán acceder los titulares d’abonos hasta completar l’aforu.

El conciertu estra tendrá llugar na nueche’l domingu 25 de xunetu, final del fin de selmana nel que va cellebrase la segunda edición del Crossroad, y ta concebíu como una folixa de despedida pal públicu que previamente asista a les dos xornaes de conciertos rockeros na plaza toros d’El Bibio.

Como avance del so ‘desembarcu’ en Xixón, el festival tará presente na XVII edición de la Selmana Negra, ente’l 9 y el 18 de xunetu, con una carpa propia que va acoyer actuaciones diaries y una esposición d’oxetos rellacionaos cola música. L’establecimientu repartirá ente los sos veceros 5.000 copies d’un cd promocional qu’inclúi una pista de caún de los doce grupos programaos pal festival, amás d’un tema de Royal Crown Revue, que ta acabante rematar la xira de presentación del Crossroad por siete ciudaes españoles.

Como midida adicional de promoción de la segunda edición del Crossroad Festival, los sos organizadores sortearán ente los espectadores que merquen el so abonu antes del 15 de xunetu una guitarra Fender Stratocaster firmada pol intérprete de blues Buddy Guy y réplica de la qu’emplega nos sos conciertos.

Tamién te podria gustar