Portada Lliteratura El Festival Celsius cumple 10 años y supera los 130 autores d’estremaes nacionalidaes

El Festival Celsius cumple 10 años y supera los 130 autores d’estremaes nacionalidaes

by redacción asturnews

Diez años cumple’l Festival Celsius hasta convertise na principal referencia de la fantasía, la ciencia ficción y el terror en toa España. Y ser un certame que tresforma a Avilés nel centru d’atención de los aficionaos que nesti segundu añu de pandemia van poder visitar la ciudá pa esfrutar de los más de 130 autores y autores convidaos.

Cinco díes, dende’l martes, 13 de xunetu, hasta esti sábadu 17, que llevamos d’intensa actividá, dende la mañana a la nueche, con epicentru na Casa de Cultura, y espaciu pa tol cine, la televisión, los videoxuegos y la meyor lliteratura de xéneru, y que cola apertura de fronteres dexó abrir de nuevu l’abanicu internacional, asina que más de diez nacionalidaes van tar representaes.

D’ente los más de 130 invitaos ya invitaes, anguaño a diferencia del pasáu, sí pudieron viaxar el autores estadounidenses, unu de los trubiecos de la lliteratura de xéneru, y capital mundial del entretenimientu.

Asina, destaca la presencia d’unu de los autores más importantes na hestoria de la ciencia ficción, Larry Niven, nacíu en Los Ánxeles en 1938 y que ye una lleenda viva, creador d’una de les sagues más importantes del sieglu pasáu sieglu, “Mundu Aníu”, y unu de los mayores esponentes de la conocida como ciencia ficción dura, la más apegada a les lleis científiques.

Ente los autores españoles, Pedro Mañas, Care Santos o Rosa Huertas, grandes esponentes de la lliteratura infantil, y la vuelta de yá habituales, como Elia Barceló. Y tamién destacada presencia d’autores iberoamericanos.

La lliteratura asturiana y tamién n’asturianu, cada vez más puxante, vuelve cuntar con un espaciu propiu, y tan participando daqué más d’una docena d’autores, como Nicolás Bardio, cola so acabante estrenar “La embaxada Prieta”, Blanca Fernández con “L’home de les Caparines” o’l Youtuber y divulgador históricu Pedro Pérez.

Más información

Tamién te podria gustar