El festival Avilés Acción anueva’l sellu calidable que concede la industria’l curtiumetraxe

El festival Avilés Acción anueva’l sellu calidable que concede la industria’l curtiumetraxe
13 febreru 09:30 2020 Imprimir

El festival Avilés Acción anueva’l sellu calidable que concede la industria’l curtiumetraxe. D’ente más de 300 festivales dedicaos al curtiu, solo 19 lo consiguieren.

Esta distinción créase coles mires de protexer y estremar a los festivales que curien al curtiumetraxe y fomenten la profesionalización. Esta reconocencia implica cumplir un decálogu de bones práctiques que protexen los derechos de el ceadores y la calidá de les obres.

L’Avilés Acción Film Festival anovó’l sellu calidable AIC pa la temporada 2019-2020, la distinción concedida pola Asociación de la Industria del Curtiumetraxe foi crada coles mires de protexer y estremar a los festivales que curien al curtiumetraxe y fomenten la profesionalización del sector, según pa educar a nueves xeneraciones de cineastes que lleguen añu tres d’añu al circuitu de festivales. D’ente más de 300 festivales dedicaos al curtiumetraxe n’España, solamente 19 consiguieron esti sellu.

Los festivales que consiguen esta distinción supon que representen les necesidaes mínimes que, dende’l puntu de vista de la AIC (Asociación de la Industria del Curtiumetraxe) rique cumplir un festival de cine, na so relación coles obres en formatu curtiumetraxe, los sos ceadores y los propietarios de los sos derechos.

Pa llograr el sellu AIC, los festivales tienen que cumplir el siguiente decálogu:

  • Los premios y/o’l pagu por proyección deben apaecen nel reglamentu del festival. En casu de nun esistir dotación económica, tien d’indicase claramente nes bases.
  • El festival tendrá de detallar el llugar y feches de proyección. Los espacios y les copies de proyección tendrán de cumplir unos requisitos técnicos suficientes para xuna óptima proyección.
  • El festival nun va esixir cesiones de derechos más allá de la mesma participación y exhibición mientres los díes de celebración del festival. Si les películes incluyir en secciones paraleles non oficiales o non competitives, el festival tendrá de preguntar enantes l’interés del escoyíu en participar, aceptando la decisión de nun faelo. Sía que non, el festival tendrá d’ufiertar un screening fee (pagu per proyección) pola participación en secciones non competitives.
  • Pal restu de proyecciones posteriores fora de les feches del festival (itinerancias, ediciones o proyecciones especiales), tendrá d’ufiertase la posibilidá a los escoyíos de nun participar. Col encamientu de remunerar eses proyecciones. .
  • El festival nun tendrá de cobrar pola inscripción (entry fee), siempres y cuando nun haya premios económicos o pagu por proyección a los escoyíos.
  • El festival tien d’informar personalmente la resultancia de la selección oficial a tolos participantes inscritos con anterioridá abonda a la comunicación pública.
  • En casu de solicitar la unviada d’una copia de proyección física, el festival tendrá d’asumir los gastos de devolución de felicidá copia.
  • Si un festival inclúi na so sección oficial obres de ficción, documental y animación, cualesquier d’elles tendrá d’optar a los premios principales. Si, otra manera, esisten distintes secciones pa cada xéneru, el valor y les cuantíes de los premios tendrán de ser iguales en cada categoría.
  • El festival tendrá d’ufiertar facilidaes o ayuda económica por que’l ceador de la obra pueda asistir a presentar el so curtiumetraxe.
  • El festival nun tendrá d’esixir la presencia de el ceadores o representantes de los curtiumetraxes, como condición previa pa optar a los premios. Especialmente, cuando’l festival nun ufierte ayuda o sofitu dalgunu pa los gastos de desplazamientu y agospiamientu.
  • El festival tendrá de trabayar pa llograr una comunicación, espardimientu y promoción fayadiza.
  Categories: