Portada Lliteratura El feminismu lliterariu bretón y les llingües minoritaries protagonicen el llunes cultural en Lorient

El feminismu lliterariu bretón y les llingües minoritaries protagonicen el llunes cultural en Lorient

by redacción asturnews

El programa cultural y lliterariu qu’entamara en Lorient esti sábadu como ua de les novedaes que traxera l’Añu d’Asturies al Festival tien esti llunes a les escritores bretones y a la tresmisión de les llingües  minoritaries como temes cimeros.

El programa cultural que va desenvolvese a lo llargo de tol Festival inclúi discutinios en redol a munches temes que van dende un enfoque n’Asturies, nación d’honor anguaño, pasando pola tresmisión de llingües minoritaries, muyeres na política y muncho más, con autores, periodistes, médicos de tol mundu celta. Tolos díes, somórguiate nel corazón de la cultura diendo a los Pandos Lliterarios de los Xardinos, de 15:30 a 18:00.

Cada etapa lliteraria va precedida por una llectura poética musical venceyada a la tema del día.

llunes 8 d’agostu

15:30 Llugar pa muyeres, con Gaëlle Pairel, Fanny Chauffin y Jean-Marie Goater para Muyeres de Lletres en Bretaña (Goater)

16:20 Faciendo xuntos, con Nicole Lapierre por ¿Tendríamos De paecenos para encaxar xuntos? (L’estragal)

17:10 La tresmisión de les llingües minoritaries, con Stéphanie Noirard y Erwan Hupel por Transmitting minoritized languages ​​(PUR)

Tamién te podria gustar