Portada Conceyos El fallu del XLIII Premio “Tigre Juan” va conocese’l 24 de payares

El fallu del XLIII Premio “Tigre Juan” va conocese’l 24 de payares

by redacción asturnews

El fallu del XLIII Premio “Tigre Juan” va conocese’l 24 de payares nun actu que se va desenvolver nel Auditoriu Príncipe Felipe, a partir de les 19 hores.La entrada va ser llibre hasta completar aforu.

La cita foi presentada esta selmana pol presidente de la FMC, José Costillas; el presidente de l’Asociación Tribuna Ciudadana, Pedro Sánchez Llazu, el presidente’l Xuráu, Fernando Menéndez y el secretariu coordinador del tribunal y directivu de l’asociación, Javier Gámez. “Lliteratura” de Daniel Remón; “Los inmateriales, d’Óscar Marcano; “Los domingos” de Guillem Martínez; “Sacrificios humanos” de María Fernanda Ampuero y “Yá vas sentar la cabeza” de Igancio Peyró, son los finalistes d’esta edición na que se triplicaron el númberu de participantes, con un total de 276 noveles. El Certame Nuevu tien anguaño como finalistes los relatos “La vergüenza” y “Los que se besen” de Teresa Zurzo; Cuadiernos de viaxe” de Elisa Palaciu; “Cadabre esquisitu” de Roger Garrido y “Sagena” de Carlos de Francisco Cañón. El xuráu valoró un total de 51 relatos nesta categoría, llegaos de toa España.

El conceyal de Cultura y Presidente de la Fundación Municipal de Cultura, José Costielles, presentó esta mañana, xuntu al presidente de Tribuna Ciudadana, Pedro Sánchez Llazu, el director de la citada asociación, Javier Gámez y el presidente del Xuráu, Fernando Menéndez, l’actu d’entrega de los premios Tigre Juan, que se va desenvolver na Sala de Cámara del Auditoriu Príncipe Felipe, el próximu día 24 de payares, a les 19:00 hores. La cita, d’accesu llibre hasta completar aforu, va cerrar cola actuación musical de la mezzosoprano María Eres, que va interpretar l’aria de “Samson y Dalila” y la romanza de “Los Claveles”, acompañada al pianu por Mario Álvarez.

El Certame Mozu tien anguaño como finalistes los relatos “La vergüenza” y “Los que se besen” de Teresa Zurzo; Cuadiernos de viaxe” de Elisa Palaciu; “Cadabre esquisitu” de Roger Garrido y “Sagena” de Carlos de Francisco Cañón. Esta categoría cunta con una dotación de 500€ para’l ganador y dos accésits de 250€ cada unu. Amás, el ganador va llevase una cerámica de l’artista asturiana Carmen Velasco Montes.

El cartelu de la 43ª edición del Tigre Juan ye obra del diseñador asturianu Ricardo Villoria, imaxe que tolos ciudadanos d’Uviéu pueden contemplar nos mupis instalaos por tola ciudá.

Tres l’actu d’entrega, va celebrase nel Hotel Ayre-Ramiro I una cena colos galardonaos, abierta al públicu, previa reserva nel 985 23 25 00.

Tamién te podria gustar