Portada Cine El ‘Dumbo’ de Tim Burton echa a volar nun emotivu tráiler

El ‘Dumbo’ de Tim Burton echa a volar nun emotivu tráiler

by redacción asturnews

Disney estrenó en 1941 Dumbo, el tienru cuentu d’un elefante con oreyes enormes que se convirtió llueu nun clásicu y n’una de les películes más entrañables de la factoría animada. Agora ye otru director con una imaxinación desbordante, Tim Burton, el qu’afixo’l relatu n’imaxes reales.

El resultáu va poder esfrutase’l próximu añu, pero Disney yá dio una amuesa de lo que nos espera nel primer tráiler oficial que llanzó esti miércoles pasáu. El filme entemez actores con elementos d’animación, al estilu Alicia nel País de les Maravíes del propiu Burton. Y el elefante que reparamos en pantalla resulta de lo más encantador.

La nueva recreación cunta con Colin Farrel como Holt Farrier, quien con ayuda de los sos fíos Milly (Nico Parker) y Joe (Finley Hobbins) dedicase a curiar a un elefante naciellu coles sos oreyes xigantes, que fáen-y ser el hazmerreír nun circu que nun pasa pol so meyor momentu. La familia circense de Holt inclúi amás a la señorita Atlantis (Sharon Rooney), Rongo (DeObia Oparei), Pramesh Singh (Roshan Seth) y el so sobrín (Ragevan Vasan), La grandiosa Catherine (Zenaida Alcalde) y el magníficu Iván (Miguel Muñoz). Max Medici (Danny DeVito) dueñu del circu, decepcionar al saber sobro les enormes oreyes del pequenu paquidermu hasta qu’afaya que ye capaz de volar, llevando al circu de regresu a la prosperidá.

Michael Keaton y Eva Green cierren la repartida d’esta inolvidable hestoria que va faer les delicies tanto de neños como de mayores. Ehren Kruger, guionista de los trés últimes películes de Transformers, ye la encargada del guión.

Tamién te podria gustar