“Los que vuelven”, un documental de 27 minutos filmáu nel añu 1930, por emigrantes asturianos nArxentina, en dellos llugares de los conceyos de Siero, Noreña y Xixón, aporta a la rede pa ponese a disposición del públicu asturianu. Lautor del testu rotuláu ye Pachín de Melás, quapaez na película xunto cola muyer y la fía. Una de les escenes descubrióse comol documentu audiovisual más vieyu nel que salen exemplares del gochu asturcelta.
LOS QUE VUELVEN publicóse en DVD dientro de la muestra Esbilla 2013 editada pola nuesa productora, Gonzali Producciones.
El sábadu 13 de setiembre de 2008 lArribada fizol pase primeru de la película. Daquella, antes de la proyección lestudiosu de la lliteratura asturiana Xurde Blanco, que facilitara esta copia de la película, realizó una intervención sobre la historia, anecdotariu y persones desta obra.