Portada Cine El documental del mes trai “La promesa” de Karin Steimberger y Marcus Vetter

El documental del mes trai “La promesa” de Karin Steimberger y Marcus Vetter

by redacción asturnews

El documental del mes trai “La promesa” de Karin Steimberger y Marcus Vetter al Centru de Cultura Antiguu Institutu, cola proyeición d’esta pernomada película nel so Salón d’actos esti martes 10 d’ochobre a les 19.30 hores.

La película va proyeutase tamién notros dos salones de Xixón:

  • CMI L’Sable. Salón d’actos. Llunes 16 d’ochobre a les 19.30 hores
    CMI Atenéu La Calzada. Salón d’actos. Miércoles 18 d’ochobre a les 19.30 hores

Dirección: Karin Steimberger y Marcus Vetter
Nacionalidá: Alemaña
Duración: 117 minutos
V.O. n’inglés y alemán subtitulada en castellán

El brutal asesinatu de Nancy y Dereck Haysom impactó al mundu en 1985. Los Haysom yeren xente adinerao de l’alta sociedá de Virginia y el gran interés mediáticu convertir nel primer xuiciu penal retresmitíu en directu por televisión. La condena de la so fía Elizabeth a 90 años de prisión como cómpliz d’asesinatu y la sentencia a cadena perpetua pol doble asesinatu per parte de Jens Soering, el noviu alemán de Elizabeth, trastornó al públicu.

Sicasí, una investigación recién con nueves técniques forenses desacredita probar clave qu’inculpaben a Soering. Dempués de más de 30 años en prisión, los nuevos nicios apunten escontra la so inocencia. Una tráxica hestoria d’amor adolescente, convertida nun azogosu rompecabeces xudicial: el misteriosu casu de Jens Soering y Elizabeth Haysom.

Tamién te podria gustar