Portada Cine El Documental del mes revisa El Salvador con “Cachada. La oportunidá”

El Documental del mes revisa El Salvador con “Cachada. La oportunidá”

by redacción asturnews

El Documental del mes revisa El Salvador con “Cachada. La oportunidá”, una obra que presenta a un grupu de muyeres salvadoreñes, vendedores ambulantes y madres, que s’empoderen al traviés d’un cursu teatral onde esponen los sos traumas pa dase cuenta de que nunca ye tarde para analizar les sos vides ya intentar ameyorales.

Cinco vendedores ambulantes d’El Salvador esponen les sos vides nun taller de teatru. Allá falen sobre les sos vivencies nos mercaos y nos sos llares, fechu que-yos dexa alicar los traumas que sufrieron a lo llargo de la so vida.

Al traviés d’esti esperimentu lideráu pola profesora y actriz Egly Larreynaga, estes muyeres –Magaly, Magda, Ruth, Chilenu y Wendy– viven un tresformamientu fondu que-yos dexará afayar la so propia voz y dase cuenta de los efectos que provocó nelles y nos sos fíos la realidá violento y machista que les arrodia. Al traviés de los ensayos, eses muyeres solteru y trabayador van ser conscientes de que’l ciclu de la violencia reproducir con facilidá n’ambientes onde los fíos crecen ensin asimilar el dolor del pasáu.

Dempués de crear una pequena compañía llamada “La Cachada Teatru”, acepten el retu de crear una obra profesional interpretándose a elles mesmes para esplicar les sos hestories y esperiencies vitales. Un procesu catárticu, sinceru y lliberador que reflexa la valentía d’eses muyeres para encarar la so tumultuoso pasáu, víctimes de violaciones y violencia machista, y los secretos más fondos con una arrogancia esperanzadora. Sesión tres sesión, van afayar cómo la violencia recibida trespasar ensin dase cuenta a los sos fíos, creando un perversu ciclu ensin fin.

El Salvador ye unu de los países con un índiz d’homicidios más altu del mundu. Solo en San Salvador, la capital, la tasa d’homicidios ye de 83 muertos per casa 100.000 habitantes, según un estudiu en 2016 de Business Insider. Amás, l’albuertu ta castigáu con penes d’ente 2 y 8 años de cárcel pa les muyeres, faciendo asina’l país centroamericanu unu de los más estrictos polo que respecta a la lexislación antiaborto.

+info: eldocumentaldelmes.com

Tamién te podria gustar