Portada Cine El ‘Documental del mes’ del CCAI ufre “La última carrera d’un ciclista redimíu”

El ‘Documental del mes’ del CCAI ufre “La última carrera d’un ciclista redimíu”

by asturnet

El Centru de Cultura Antiguu Institutu acueye nel so salón d’actos esti martes 28 de mayu a les 19.30 hores un nuevu “documental del mes” que tien esta vegada al ciclismu como protagonista.

Dirección: Finlay Prestell

Reinu Uníu (2017)

V.O. n’inglés, subtituláu en castellán

Duración: 82 minutos

Inmersiva y sosprendentemente íntima – Demon Wise, Variety

La llucha contra’l ocaso d’un deportista d’élite– Richard Williams, The Guardian

En mayu llega a les sales Time Trial, la hestoria sobro la torna al ciclismu de competición de David Millar, el gran ciclista escocés que vio atayada la so carrera deportiva por un casu de dopaxe en 2004. Diez años dempués, anque yá mayor, David decide volver competir pa redimir los sos actos del pasáu y empezar de nuevu como ciclista llimpio con un únicu oxetivu: el Tour de Francia. ¿Va Ser capaz de volver apostar esta competición tantos años dempués? La película llega aplaudida y nomada nos festivales más importantes a nivel internacional como IDFA o CPH:DOX y estrénase n’España de la mano de DocsBarcelona del Mes.

Cada añu que pasa, ye un añu menos del que dispon un atleta pa consiguir les sos grandes metes. Por eso, el final de la so trayectoria ye xuna llucha contra’l tiempu, xuna prueba a contra reló. Pa un ciclista profesional, competir ye xuna necesidá adictiva que desafía tola lóxica y crea un espectáculu tan fascinante como doliosu. Time Trial (carrera a contra reló) avéranos a les últimes carreres del ciclista británicu David Millar y sigue de barganal la so vuelta al mundu de la competición dempués de ser estremáu y declaráu culpable nun casu de dopaxe en 2004.

David Millar mercó la so primer bicicleta cuando tenía 15 años y a los 18 foi vivise a Francia pa poder competir al más altu nivel. Dos años más tarde, en 1997, ufiertáron-y el so primer contratu profesional pa liderar unu de los equipos franceses más importantes, el Cofidis, col cual ganó trés etapes del Tour de Francia, cinco de La Vuelta a España y xuna del Xiru d’Italia. Un mozu prometedor ya idealista que llegó rápido a l’alta competición, pero qu’empezó a doparse cola droga illegal más estendida nel mundu del ciclismu, la EPO, y polo que recibió xuna dura suspensión que lo estremó mientres dellos años.

De magar, David convirtióse nuna potente voz dientro de la llucha antidopaje, publicando dellos llibros y como comentarista deportivu. En 2006 decidió tornar a les carreres como ciclista llimpiu, pero antes de poder competir de nuevu nel Tour de Francia tendrá de superar dures pruebes, como “La Classicissima” Milan-Sanremo col equipu Garmin. Esta situación va sirvir al protagonista pa sincerarse consigo mesmu y col espectador al respective de los clarescuros que determinen la so biografía deportiva.

Time Trial escenifica la llucha contra’l tiempu d’unu de los meyores ciclistes de la nuesa dómina. ¿Va Consiguir David Millar competir de nuevu nel Tour de Francia antes d’abandonar definitivamente la so carrera deportiva?

Tamién te podria gustar