Portada Cine El DocsBarcelona calez motores en Filmin con más óperes primes

El DocsBarcelona calez motores en Filmin con más óperes primes

by redacción asturnews

El DocsBarcelona calez motores en Filmin con más óperes primes y presencia femenina El certame empobináu por Joan González destaca los últimos trabayos de Ai Weiwei, Helena Třyětíkova y Anders Østergaard.

El Festival Internacional de Cinema Documental de Barcelona va tenelo too preparao pa la so edición númberu 23, que se va faer online del 19 al 31 de mayu al traviés d’un alcuerdu de collaboración cola plataforma de streaming Filmin . En total podrán vese 35 documentales procedentes de 22 países, y 19 d’ellos son óperes primes, un aspeutu que demuestra la constante renovación del panorama del xéneru documental.

Ente les pieces destacaes atópense los últimos trabayos de Ai Weiwei (Vivos), Helena Třyětíková (Formen vs. Formen) y Anders Østergaard (Winter Journey) – toos presentes na sección oficial Panorama- d’una programación que cunta con un 55% de títulos empobinaos o codirigidos por muyeres y munches pieces centraes na figura femenina, como la que nos propón la interesante y venturera hestoria belga That Which Does Not Kill, de Alexe Poukine, una de les xoyes de la sección What the Doc!, que trata la tema de la violación dende una perspectiva sutil, rigorosa y devastadora. De fechu una parte del festival yá lleva tiempu faciéndose online, al igual que’l Documental del mes, “polo qu’hai una tradición y creo qu’esta aventura na qu’embarcamos ye una aventura controlada, que se fai con esperiencia”, matiza.

La programación prevista primeramente nun varió enforma al respective de la irrupción de la crisis, con más o menos un 80% de películes escoyíes originalmente que van llegar a Filmin. “Son películes bien variaes pa diversos tipos de públicu, que ye lo que siempres buscó’l DocsBarcelona”, comenta González, que define la edición d’anguaño como “un DocsBarcelona como siempres y como nunca. Como siempres porque faemos un festival y vamos buscar a el espectadores p’averalos a les películes y como nunca porque nunca antes viviéramos una situación na qu’el Docs nun fuera presencial”. En palabres del director, esta edición “xenera muncha mira, molición ya ilusión porque tamos seguros que va ser una esperiencia positiva y que va faer que nel futuru’l festival contemple la opción online como una forma estratéxica, non como un plan B”.

Tamién te podria gustar