Portada Cine El director Ken Loach comentará en Xixón les sos películes, referentes del ‘cine social’ d’anguaño

El director Ken Loach comentará en Xixón les sos películes, referentes del ‘cine social’ d’anguaño

by asturnet

Ken Loach apunta Xixón na so axenda. El director británicu, consideráu un referente del llamáu ‘cine social’ facturáu anguaño, visitará la ciudá na primer quincena de xineru pa esplicar la so filmografía énte’l públicu y asistir a la proyección abierta de cuatro de los sos llargumetraxes: ‘Lloviendo piedres’, ‘My name is Joe’, ‘The navigators’ y ‘Sweet sixteen’.

La visita de Loach débese a un ciclu monográficu entamáu pol Atenéu Obreru de Xixón que se cellebrará ente los prósimos 11 y 13 de xineru, y que va completase con una recepción oficial al director británicu nel Ayuntamientu y un alcuentru’l realizador col públicu, na nueche’l 12 de xineru, nel teatru Xovellanos.

Sedrá nesta sala onde se proyecten les cuatro películes previstes: ‘Lloviendo piedres’ y ‘My name is Joe’ el día 12, y ‘The navigators’ y ‘Sweet sixteen’ al otru día, 13 de xineru. Toes elles son amueses representatives del cine cultiváu por Ken Loach, ocupáu en llevar a la pantalla hestories de personaxes urbanos en contestos decadentes y situaciones siempres na llende de dalgún abismu.

Asina, en ‘My name is Joe’ retrátase l’amor difícil ente un ex alcohólicu y una trabayadora social, mientres que nel llargu ‘Lloviendo piedres’ asoléyase l’enfotu d’un desemplegáu en problemes económicos que llucha por proporciona-y a la so fía una primer comunión al altor de les esixencies sociales.

Escenarios problemáticos y trames cercanes a la marxinalidá repítense nes otres dos películes de Loach que se proyectarán en Xixón: Un quinceañeru metíu n’enguedeyos pa face-y prestosa a so ma la salida de la cárcele (‘Sweey sixteen’) y el crucie de caminos al que tá abocáu un grupu de ferroviarios a los que la compañía obliga a optar ente’l despidu indemnizáu o l’acatamientu d’unos nuevos principios.

Tamién te podria gustar