Portada Música El director Iván del Prado y la solista Svetla Krasteva protagonicen los conciertos de fin d’añu

El director Iván del Prado y la solista Svetla Krasteva protagonicen los conciertos de fin d’añu

by asturnet

Música pal cambiu de ciclu. Los directores Iván del Campo y Óliver Díaz, y la solista Svetla Krasteva, protagonicen los dos principales conciertos d’añu nuevu que se cellebren n’Asturies, colos teatros Campoamor y Xovellanos como escenarios n’Uviéu y Xixón. El programa de los recitales, que tendrán les sos respectives répliques el domingu, inclúi pieces de Strauss, Offenbach, Dvorak y Sorozábal.

Los uvieínos sedrán los primeros. El Campoamor recibe l’añu nuevu con música a la 1 de la madrugada del 1 de xineru, una hora depués de les campanaes que marquen el fin de 2004. Baxo la dirección del cubanu Iván del Prado por segundu añu, la Orquesta Sinfónica Ciudá d’Uviéu interpretará composiciones de Johan Strauss, Franz Von Suppé y Jacques Offenbach.

El conciertu’l Campoamor repetiráse a les 20 hores del domingu 2 de xineru, coles llocalidaes a un preciu inferior al del espectáculu d’añu nuevu: Les entraes cuesten ente 13 y 17 euros pal recital d’esta nueche, y véndense a un preciu de 4 a 8 euros pa la repetición del día 2.

En Xixón, pol contrariu, los precios son los mesmos pa los dos pases de la Orquesta Sinfónica Millenium, dirixida por Óliver Díaz y con Svetla Krasteva como solista: Acceder al recital cuesta ente 12 y 20 euros tanto pal conciertu d’añu nuevu -sábadu a les 20,30 hores- como pa la repetición del espectáculu al otru día, domingu, nel mesmu horariu.

Nel teatru Xovellanos, Xixón recibirá l’añu 2005 con un programa diversu nel que figuren pieces de Dvorak, Puccini, Sorozábal y Strauss, ente otros autores. Pol so llau, Avilés cellebrará una gala lírica na Casa la Cultura a partir de les 20,15 hores del domingu.

Tamién te podria gustar