Portada Emigración El director de l’Axencia d’Emigración va encabezar la delegación al Día de San Patricio de Nueva York

El director de l’Axencia d’Emigración va encabezar la delegación al Día de San Patricio de Nueva York

by asturnet

La presencia d’Asturies nes celebraciones del Día de San Patricio en Nueva York nun va limitase a la participación nel tradicional desfile de la Quinta Avenida. El cabezaleru de la delegación,Luis Miguel Fernández Romero, director de l’Axencia d’Emigración del gobiernu del Principáu, va aprovechar la so estancia na ciudá norteamericana pa aconceyar con profesionales y empresarios de la colonia asturiana col fin d’estrechar llazos ente l’administración autonómica y estos emigrantes de la élite llaboral esterior. El representante del Principáu tamién tien previsto reunise nuna cena organizada pola colonia asturiana coles autoridaes neuyorquines, ente elles el gobernador del estáu Georges Pataki.

La Gran Banda de Gaites, compuesta por más de sesenta músicos, va ser la cara visible d’Asturies nesti viaxe de seis díes a Nueva York, col que la Conseyería de Xusticia y Relaciones Esteriores quier proyectar el potencial cultural de la nuestra comunidá na principal metrópolis de los Estaos Uníos, al empar qu’entamar un alcuentru oficial ente’l nuestru gobiernu y los emprendedores asturianos residentes na ciudá de la Gran Mazana. Estos emigrantes de la élite profesional esterior organicen el miércoles 16 una cena pa la delegación del Principáu a la que tán convidaos el gobernador del estáu de Nueva York, George Pataki, el xefe del Departamentu de Policía de la ciudá, el cónsul español y la presidenta del Centru Asturianu.

El xueves 17 va ser el día nel que la presencia del nuestru país se visualice cola so participación na Gran Parada del Día de San Patricio

pela Quinta Avenida de Manhattan. Más de sesenta gaiteros de les bandes de Corvera y Gozón, dirixíos pol maestru Bras Rodrigo, van xuntase a los miles d’irlandeses y a les delegaciones d’otres naciones del arcu celta atlánticu participantes nel desfile.La Conseyería d’Esteriores quier asina reafirmar la identidá cultural d’Asturies en xermandía cola del restu de los países atlánticos con colonies residentes en NYC.

Ye esta la primer vez que la nuestra comunidá asiste oficialmente a la celebración de la fiesta nacional irlandesa na ciudá de los rascacielos, una folixa inda más vieya que’l Desfile del Día de la Hispanidá, que se festeya na isla de Manhattan cada 17 de marzu dende 1672. La delegación del Principáu va permanecer seis díes na capital neuyorquina, cásique una selmana de xornaes intenses n’actos d’estrechamientu de llazos colos asturianos residentes en NY y de difusión del potencial de la nuestra comunidá na ciudá nás populosa de los Estaos Uníos y la qu’abelluga un númberu más grande de procedencies étniques y nacionales.

Más información alrodiu del Día de San Patriciu en NY
Más información

Tamién te podria gustar