Portada Comunicación El director d’Asturnews invitáu como ponente nun congresu internacional

El director d’Asturnews invitáu como ponente nun congresu internacional

by asturnet

El director d’Asturnews, Próspero Morán, ye l’únicu asturianu invitáu como ponente nun congresu internacional que va desendolcase esti mes en Madrid entamáu pola Universidá Complutense de Madrid que va analizar la blogosfera en lengua castellana. El profesor de periodismu de la Universidad Carlos III de Madrid va falar del papel que xueguen los blogs nel ámbitu educativu y na enseñanza del periodismu.

El Primer Congreso Internacional de Blogs y Periodismo en la Red entama’l 26 d’abril en Madrid y desendólcase hasta’l 27 con un ampliu programa nel que participen ponentes como’l periodista y blogger Ignacio Escolar, el profesor de la Universidad Antonio Nebrija Jesús Flores y el mexicanu Jorge Sánchez Badillo. Próspero Morán intervendrá na xornada inaugural na que se tratarán dellos temes que van del estáu actual del periodismu y la so relación cola Rede, hasta la espansión del fenómenu blog, tanto nel entornu de los medios como na propia sociedá, y les tendencies del periodismu profesional y les nueves tecnoloxíes dixitales.

Los weblog son una modalidá de diarios dixitales que tienen como especial característica el que son los propios llectores los que contribuin a la so redacción coles sos aportaciones y comentarios. La función de los profesionales del periodismu nestos medios interactivos céntrase en contrastar y seleccionar les informaciones o comentarios recibíos pa la so publicación nel blog. Al empar cada testu puede retrucase o ampliase desque apaez colgáu na rede, d’una manera asemeyada al funcionamientu de les cuentes personales de corréu electrónicu. La pluralidá informativa y d’opinión ye ún de los principales atractivos d’estos nuevos medios de periodismu alternativu, son poro canales de “democratización de la propia sociedá y de fomentu del espíritu críticu”, sigún afirma Próspero Morán.

Web del Congreso Internacional de Blogs y Periodismo en la Red

Tamién te podria gustar