Portada Fiestes El Día la Reciella algamó otra vuelta l’aceutación de les families

El Día la Reciella algamó otra vuelta l’aceutación de les families

by asturnet

El Día la Reciella, aventu qu’organiza l’asociación “Reciella: Families pol asturianu”. tuvo llugar esti domingu 5 d’ochobre nel Muséu del Pueblu d’Asturies con munchu ésitu y participación, gracies al soleyeru día del que disfrutaron les families que s’averaron al Muséu del Pueblu d’Asturies y a la perfecha organización del eventu. Lo mesmo que na primer edición, celebrada nel mes de setiembre del añu pasáu, la programación, entamó a les 11 la mañana y remató a les 7 la tarde cola danza prima, siempre col asturianu como idioma vehicular.

partir de les 11.00 la mañana les asociaciones Trebeyos y Esbilla, empobinaron dos espacios con xuegos medievales y tradicionales asturianos respectivamente. Un poco más alantre, a les 12.30 la mañana, fízose una exhibición infantil de Bolos organizada en collaboración cola Federación Asturiana.

Dempués de la xinta,que pudo facese nel mesmu recintu al instalase un puestu de comida y bébora, el programa de tarde entamaba cola participación de los promotores de“El cantar del vasu“, iniciativa que tien por oxetu, pente medies del xuegu del vasu, visibilizar la importancia de la tresmisión xeneracional del idioma.

Un taller d’instrumentos tradicionales dirixíu pol músicu David Varela, qu’entamó a les 17.00 hores de la tarde y el conciertu acústicu de Pop Piquiñín, presentando dellos temes de “Nun mos gusten los llunes“, el so segundu discu n’asturianu, punxeron puntu final a la xornada.

Tamién te podria gustar