Portada Música El Día de la Ciudá Educadora inclúi un percorríu didácticu pol Avilés de Pedro Menéndez

El Día de la Ciudá Educadora inclúi un percorríu didácticu pol Avilés de Pedro Menéndez

by redacción asturnews

Esti vienres 30 de payares, a les 18:30 hores, dende la estatua del marín nel parque del Muelle celebrase’l Día de la Ciudá Educadora, qu’ inclúi un percorríu didácticu pol Avilés de Pedro Menéndez. L’actu central va ser nel Colexu Públicu de Sabugo (12 hores)  por cuenta del so centenariu. Y el conciertu “Xuniendo voces pela Ciudá Educadora” (17:30 hores) nel Conservatorio avilesín.

Un añu más, Avilés sumir a los actos de celebración del Día Internacional de la Ciudá Educadora, col lema “Texendo una rede de complicidaes. Yo comprometo”. Como parte d’una rede que xune a ciudaes de too el mundu que promocionen la educación como un valor tresversal d’integración -n’España representada en RECE (Rede Estatal de Ciudaes Educadores)- la conceyalía d’Educación programó distintos actos pal vienres 30 de payares. Son, por orde cronolóxicu, los siguientes:

Los actos centrales van tener llugar nel Colexu Públicu de Sabugo, qu’esti cursu celebra los sos 100 años. Van empezar el vienres 30 a les 12 hores, y van tar protagonizaos pol alumnáu del centru, que va interpretar el cantar de la Ciudá Educadora, compuesta pa la ocasión.

Les conceyalae d’Educación d’Avilés, Yolanda Alonso, y de Xixón, Ana Montserrat López, van lleer el manifiestu peles Ciudaes Educadores. Col lema de les celebraciones, creóse una etiqueta destinada a les redes sociales: ICommitTo. Sofita esta actividá l’alumnáu del Módulu d’Integración Social (TISOC) del IES Carreño Miranda que va ellaborar el photocall y encárgase de faer les fotografíes y un vídeu con tol material recoyío.

Los actos van siguir pela tarde, a les 17.30 hores, nel Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón, onde’l Coru de Voces Blanques del Conservatorio, dirixíu por Isabel Baigorri, va interpretar el cantar “Xuniendo voces pela Ciudá Educadora” compuesta por Joan Vidal (música) y María Josep Udina (lletra).

También habrá una “Night run” con salida a les 18:30 hores dende la Estatua Pedro Menéndez nel parque del Muelle. Tratase d’un itinerariu didácticu nocherniegu pol cascu antiguu d’Avilés qu’esquiza na figura apasionante de Pedro Menéndez: la so biografía y les buelgues históriques que se caltienen n’Avilés, pero tamién aquelles más desconocíes. Un paséu na nueche onde los y la participantes van afayar el legáu históricu del Capitán del Mar Océanu. Inscripciones gratuites en pamua.patrimoniogmail.com

Los actos d’esti vienres día 30 van conformar una parte de tol programa de celebración, que se va enllargar del 26 de payares al 2 d’avientu nos centros educativos públicos d’Avilés, tantu les escueles infantiles, como los colexos d’Infantil y Primaria, y los institutos d’Enseñanza Secundaria. van poner a disposición de los centros los Vídeos Ciudaes Educadores”, con material sobre’l que trabayar. Tamién en caúnu asitiaráse un “Espaciu photocall” pa realizar fotografíes col alumnáu.

Les neñes y los neños más pequenos, de les Escueles Infantiles de 0 a 3 años de La Toba, La Madalena y El Quirinal van tener a “Les foques” d’Avilés como un elementu que los va sirvir de xuegu y aprendizaxe, al traviés del proyectu “Adopta un monumentu”.

El Día Internacional de Ciudaes Educadores celebrase n’Avilés dende l’añu 2000, cuando la ciudá integrose na rede gracies a la so capacidá d’innovación y a ser pionera en distintos campos educativos. De tala forma, que-y dexó liderar n’España hasta’l 2020 la rede temática “Ciudaes atentes: educando nos bonos tratos”.

Más información: http://www.edcities.org/dia-internacional-2018/

Tamién te podria gustar