Portada Comunicación El desemplegu sigue siendo la mayor esmolición n’España, penrriba’l coronavirus

El desemplegu sigue siendo la mayor esmolición n’España, penrriba’l coronavirus

by redacción asturnews

El desemplegu sigue siendo la mayor esmolición n’España, penrriba’l coronavirus, que ye la esmolición cimera en dellos países como Brasil, mientres que la violencia sigue siéndolo en Suecia o México, según una encuesta d’Ipsos.

¿Qué ye lo que más esmolez a la xente nel mundu? Según una encuesta d’Ipsos, llevada a cabu ente xunu y xunetu de 2021 en 28 países —de los cualos la siguiente infografía ufierta xuna selección—, la pandemia de coronavirus sigui siendo una esmolición importante, pero yá nun ye’l problema númberu unu en munchos países.

Un 63% de los suecos diz tar esmolecíu pol crime y la violencia, a pesar de vivir nun país relativamente seguro. Esta ye tamién la esmolición más común en México (57%), Chile (47%), Arxentina (41%) y Estaos Xuníos (33%), ente que los colombianos (55%) y peruanos (53%) asitien la corrupción política y financiera nel primer llugar de la so llista d’esmoliciones. En Rusia, el 58% de los encuestaos considera que la probeza y la desigualdá social ye’l principal problema del so país, ente que el franceses tamién menten esta problemática en primer llugar (34%).

España, tres Italia (55%), ye’l segundu país européu de los analizaos nel estudiu más esmolecíu pol desempléu, con un 49% de la ciudadanía española que la ve como la so mayor esmolición. Xuna parte importante de la población tamién ta inquieta pol coronavirus (41%), la corrupción (33%), la probeza y la desigualdá social (32%), el crime y la violencia (15%) y el cambéu climáticu (17%).

Como amuesa’l nuesu gráficu, la esmolición pol coronavirus ye alzada n’Asia y n’otros países bien afectaos poles variantes del virus, como Brasil (46%) y el Reinu Uníu (41%). Curiosamente, en nengún de los 28 países encuestaos méntase’l cambéu climáticu como la mayor esmolición. La mayor proporción d’encuestaos esmolecíos pol clima (32%) atopar en Canadá, qu’esti branu sufrió foles de calor y quemes forestales devastadores.

preocupaciones-mundiales

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar