Portada Sociedá El delegáu del Gobiernu aconceya cola Xunta pa tratar les sanciones a militantes asturianistes

El delegáu del Gobiernu aconceya cola Xunta pa tratar les sanciones a militantes asturianistes

by asturnet

Conceyu pa tratar de sanciones. Representantes de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana reuniéronse ayeri col delegáu del Gobiernu n’Asturies, el socialista Antonio Trevín, pa mantener una “toma de contactu” depués de los espedientes sancionadores abiertos pola delegación del Gobiernu central contra militantes asturianistes, qu’afronten multes d’hasta 6.000 euros.

L’alcuentru prodúxose na mañana d’ayeri y prodúzse, según responsables de la Xunta pola Defensa de la Llingua, “dientro de los márxenes d’una toma de contactu”, cola particularidá qu’ayeri mesmo el delegáu del Gobiernu aseguró énte miembros del Comité internacional pa la salvaguarda de los drechos llingüísticos n’Asturies que l’Alministración central nun pondrá torga nenguna al normal emplegu de la llingua asturiana a tolos niveles.

Cuatro participantes nes protestes de la fuelga que la Xunta convocó el pasáu 10 de payares nos institutos pola universalización de la enseñanza de Llingua na Secundaria enfréntese a sanciones d’ente 300 y 6.000 euros, depués de ser identificaos el día del paru, que tuvo como centru de la reivindicación una xuntanza énte la Conseyería d’Educación, n’Uviéu.

Asinamesmo, militantes asturianistes denunciaos por “llanzar voces contra la comitiva del Gobiernu” con ocasión d’una visita a Cuadonga del presidente autonómicu, Vicente Álvarez Areces, afronten multes individuales de 300 euros baxo l’acusación d’alterar la seguridá collectiva y orixinar desórdenes na vía pública.

Tamién te podria gustar