Portada Comunicación El cursu de comunicación audiovisual pa periodistes n’asturianu aplázase hasta febreru de 2005

El cursu de comunicación audiovisual pa periodistes n’asturianu aplázase hasta febreru de 2005

by asturnet

El cursu especializáu de comunicación audiovisual en situación de minorización llingüística que diba impartir la Universidá d’Uviéu ente ochobre de 2004 y xineru de 2005 va aplazase hasta’l primer semestre del añu qu’entra por razones administratives. El calter pluriañal del seminariu plantega los principales problemes a la hora de poder inxertase na programación d’Estensión Universitaria y, según informó a Asturnews la Oficina de Política Llingüística, el cursu va desnvolvese ente’l 25 de febreru y el 1 d’abril de 2005. L’anterior cursu de llingua asturiana nel ámbitu de la comunicación cubrió toles places nos primeros tres díes del plazu de matriculación. Pal cursu de comunicación audiovisual espérase’l mesmu ésitu.

La iniciativa d’estos cursos surde del colectivu Peridodistes pal Asturianu, una plataforma que xunta a más d’un cientu de profesionales de la información d’Asturies. Empobináu a la capacitación llingüística de los periodistes qu’exercen el so oficiu nel nuestru país cuenta col sofitu de la Oficina de Política Llingüística de la Conseyería de Cultura y ta inxertáu dientro los programes d’Estensión Universitaria de la Universidá d’Uviéu, que valida’l diploma del cursu.

Esti seminariu taba previstu pa los últimos meses d’esti añu y xineru de 2005, problemes de tipu administrativu plantegaos pol calter pluriañal del cursu y el métodu avezáu ente los convenios ente’l Principáu y la Universidá – como el qu’agospia el cursu-, son los causantes del retrasu. El formatu del cursu y los sos conteníos nun sufren nengún cambiu motiváu por esti aplazamientu nel so desenvolvimientu. Talo se programó nun principiu, tien una duración de 30 hores y les materies pa impartise son les de ‘Principios d’ortoloxía de la llingua asturiana’,6 hores, a cargu de Fernando ÁLvarez-Balbuena; ‘Técniques de locución’, 12 hores, impartíu por Próspero Morán; ‘Usu de la llingua en contestu audiovisual, 6 hores, a cargu d’Emilio Peña; y ‘Pautes comunicatives nes llingües minorizaes’: 6 hores, a cargu de Mercedes del Hoyo. El preciu de la matrícula ye de 81 euros y l’aportación total de la Conseyería de Cultura pa la celebración del cursu ye de 3.239 euros.

Tamién te podria gustar