Portada Educación El CUPA y l’ALLA organicen un cursu de NIVEL II pa persones interesaes en meyorar l’asturianu

El CUPA y l’ALLA organicen un cursu de NIVEL II pa persones interesaes en meyorar l’asturianu

by asturnet

El Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) anuncia que queda alredor d’una selmana de plazu p’apuntase al cursu d’asturianu Nivel II que se fai dientro de la segunda edición de los Cursos Básicos d’Asturianu del CUPA, una esperiencia formativa qu’entama en collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana y Caxa Rural en Xixón.

Nesti momentu ta celebrándose un cursu de nivel I p’alumnos con conocimientu baxu d’asturianu, y nes próximes selmanes va entamar otru de nivel II. El cursu d’asturianu Nivel II, que se va facer na sede del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avda. Manuel Llaneza 68), va entamar a partir del 3 del mes próximu, payares, cuntando con 35 hores llectives.

CURSU BÁSICU D’ASTURIANU. NIVEL II

Martes y xueves, de 19 a 21 hores

-Empobináu a persones que ficieren el primer nivel del cursu o tenga conocencia media d’asturianu y quieran afondar nes sos habilidaes llingüístiques

-Feches: 3 de payares a 15 d’avientu de 2011 & 10 a 26 de xineru de 2012

El preciu de la inscripción ye de 30 euros, incluyendo los materiales necesarios pa llevar alantre’l cursu, nel que van celebrase dellos talleres y conferencies alredor de la llingua asturiana, adiéntrandose nel mundu de la radio y otros medios de comunicación, afondando nel conocimientu de la toponimia asturiana, y en xeneral l’usu del asturianu en contestos de la sociedá actual.

Les inscripciones pueden facese nel corréu lletrónicu conceyuasturianu@gmail.com o nel teléfonu 615 982 816, hasta’l 3 de payares.

Tamién te podria gustar