Portada Música El Cuartetu de Cremona aporta al Xovellanos

El Cuartetu de Cremona aporta al Xovellanos

by redacción asturnews

Esti miércoles 24 d’abril, a les 20 hores, el teatru Xovellanos de Xixón va acoyer al Cuartetu de Cremona valoráu como una de les agrupaciones camerístiques italianes de mayor proyección internacional.

El Cuartetu de Cremona, formáu por Cristianu Gualco y Paolo Andreoti (violinos), Simone Gramaglia (viola), y Giovanni Scaglione (violonchelu), fundase nel añu 2000 na Academia Stauffer, de Cremona. Valoráu como una de les agrupaciones camerísticas italianes de mayor proyección internacional, el Cuartetu de Cremona participó nos festivales de música de cámara d’Europa y América. Ente 2011 y 2014 foi “artista residente” de la Sociedá de Cuartetos de Milán, onde interpretó la integral de los cuartetos de Beethoven. Dende’l 2011, los miembros del cuartetu son titulares de la titular de la cátedra de cuartetu na Academia Stauffer, de Cremona.

Na so discografía, figuren la integral de cuartetos de Fabio Vacchi, el Cd dedicáu a la música italiana, editáu por Naxos col títulu de “Viaxe a Italia” y los cuartetos de Beethoven, pa la casa Audite. Ente los sos galardones, destaquen el premiu “Supersonic” de la revista alemana Pizzicato, y la nominación a los International Mussic Awards 2015, na categoría de Música de Cámara.

El Cuartetu de Cremona foi escoyíu representante del proyectu Amigos de Stradivarius”. Con esi motivu, la Fundación Peter Eckes véncelos davezu, gracies a la mediación del coleccionista Gianni Accornero, los cuatro preseos Stradivarius depositaos nesta fundación.

Programa A.
WEBERN: Langsamersatz pa cuartetu de cuerdes, M.78;
O.RESPIGHI – Cuartetu en re mayor;
LV. BEETHOVEN: Cuartetu Non 12 nel mio bemol mayor, Op. 127.

Miércoles 24 d’abril, 20.00h TEATRO XOVELLANOS
Entama Sociedá Filarmónica de Xixón

Tamién te podria gustar