Portada Sociedá El CSOA La Madreña convoca a la ciudadanía esti xueves pela tarde na Xunta Xeneral pa que “Apadrine a un diputáu”

El CSOA La Madreña convoca a la ciudadanía esti xueves pela tarde na Xunta Xeneral pa que “Apadrine a un diputáu”

by asturnet

El CSOA La Madreña convoca a la ciudadanía esti xueves pela tarde na Xunta Xeneral pa que “Apadrine a un diputáu” les 16,30 horas nun comunicáu bel que recuerden que Javier Fernández sigue sin recibilos. La convocatoria faise emplegando’l slogan que ya se ficiere famosu en rol Estáu: ¡La Madreña nun pieslla!

El CSOA La Madreña propón a los sos collacios y collacies y simpatizantes participar nesta aición en pro del fomentu de la llectura ente los nuesos representantes políticos, nos que” vemos bien de falta de cultura y, en xeneral, un déficit d’atención a les reivindicaciones populares”. Esti xueves a les 16.30 horas aprovechando la presencia de les sos señoríes nel Plenu de la Xunta Xeneral del Principáu vamos regalar a ca diputáu y diputada un llibru de la gran biblioteca del CSOA La Madreña.

Na asociación piensen que “la cultura y la llectura abren mentes y puen facer que recapaciten, sobremanera énte los miembros del gobiernu autonómicu del PSOE, pola so decisión de desagospiar el CSOA La Madreña. Nun ye un escrache cultural, ye un actu d’amor. Clásicos d’ayeri, güei y siempre, novela histórica, lliteratura de viaxes, folletinos románticos, pensamientu políticu, ensayu filosóficu y hasta dalguna obra erótica, que por qué non, van ser los regalinos que-yos daremos a los nuesos amigos y amigues”.

Tamién te podria gustar