Portada Música El Crossroad Festival faise grande con Little Richard y Willie DeVille como padrinos

El Crossroad Festival faise grande con Little Richard y Willie DeVille como padrinos

by asturnet

El Crossroad de Xixón busca’l so propiu aldu duraderu de festival nun decidíu apueste por medrar y consolidase como cita imprescindible del calandariu d’atopaes musicales en formatu macro. El triple de presupuestu, un espaciu abiertu y afayadizu onde desenvolvese y el reclamu de dos nomes mayúsculos de la hestoria del rock’n’roll: Little Richard y Willie DeVille, son les cartes coles que los organizadores d’esti encruz de caminos deciden dexar atrás les dos primeres ediciones como tanteos afortunaos de mayores empreses como la que se presenta esti añu.

Los promotores del Crossroad Festival dan un nuevu puxu a la so iniciativa con una tercera edición cola que se pretende l’afitamientu d’esta ecléctica folixa pa los amantes de los soníos más xenuínos del rock’n’roll. Pa consiguilo tienen optao, como los bones xugadores de póker, por una mayor ambición nes sos apuestes, nel so casu una triplicación del presupuestu de les anteriores ediciones, una nueva ubicación lo bastante desenvuelta pa la espansión del públicu y de les actividaes del festival. Les sos cartes más ambicioses lleven el nome de dos grandes ‘freaks’ sagraos de la música de la segundá mitá del sieglu XX: el mitu viviente de Little Richard y el glamour desenfadáu del inclasificable Willie DeVille. Lee Rocker, ex componente de Stray Cats, vuelve depués de la so ésita participación nos primeros Crossroad, dispuestu a formar parte d’esa notable nómina de padrinos ilustres que llogren col solu soníu del so nome conxurar el futuru del festival.

La cita va ser los díes 21, 22, 23 y 24 de xunu y l’espaciu, los praos de la Universidá Llaboral de Xixón. Cuatro xornaes intenses nes que xunta al creador de clásicos como ‘Tutti-fruti’ y ‘Lucille’, y al versátil DeVille, van desfilar pelos escenarios de Cagüeñes artistes non menos soprendentes y atractivos.

Tamién te podria gustar