Portada Música El Crossroad Festival entama’l proyectu Altravesando Fronteres d’ayuda al inmigrante y al refuxáu

El Crossroad Festival entama’l proyectu Altravesando Fronteres d’ayuda al inmigrante y al refuxáu

by asturnet

La organización del Crossroad Festival va colaborar cola asociación d’ayuda al refuxáu y al inmigrante ACCEM-España dientro’l proyectu Altravesando Fronteres. La presentación del macroconciertu y de la so colaboración con ACCEM va facese esti xueves 16 nel Círculu de Belles Artes de Madrid, coincidiendo cola data del Día Mundial del Refuxáu. El proyectu Altravesando Fronteres ye una de les actividaes programaes pa esta tercera edición del festival xixonés y quier ser un espaciu onde música y solidaridá se fundan pa remembrar que ye posible un mundu ensin llendes.

La presentación en Madrid de l’andecha ente’l Crossroad y l’asociación d’acoyida al inmigrante y refuxáu, ACCEM, va cuntar cola presencia de los actores Malena Alterio, Alejandro Botto y Ernesto Arango,y nella van intervenir la directora xeneral de la ONG Julia Fernández Quintanilla y el responsable del festival Kike Louie.El prósimu llunes va facese la presentación d’esti proyectu na Fundación de Servicios Sociales de Xixón.

El director del festival, Kike Louie y el responsable de producción, Suso Valeiras, van aprovechar la presentación en Madrid pa dar a conocer a los medios de comunicación del estáu les principales característiques d’esta nueva edición, encabezada por artistes como Little Richard, Willy DeVille, El Vez

, Los Lobos o Presidents of the USA. El festival celébrase del 21 al 24 de xunetu nos Campos de la Universidá Llaboral de Xixón.

El proyectu nel que colabora el Crossroad con ACCEM: ‘Altravesando Fronteres’ ye una actividá de sensibilización social sobre’l mundu de los refuxaos y los inmigrantes que van tener presencia virtual nel recintu del macroconciertu nuna carpa de 300 m2 onde se recrea’l viaxe de la migración y la fuxida del persiguíu. Va ser un viaxe amosáu al través d’esposiciones, fotografía, proyecciones de cortometraxes y montaxes interactivos. ‘Altravesando Fronteres’ está promovío por Accem, que cuenta cola colaboración y el sofitu d’otres entidaes como la Dirección Xeneral d’Integración de los Inmigrantes, ACNUR, Médicos sin Fronteras, UXT- Asturies y la conceyalía de Servicios Sociales del Ayuntamientu de Xixón.

Crossroad Festival de Xixón

Tamién te podria gustar