Portada Música El Coru de la Fundación Príncipe y la Banda de Gaites ‘Ciudad de Oviedo’ actuarán na boda real

El Coru de la Fundación Príncipe y la Banda de Gaites ‘Ciudad de Oviedo’ actuarán na boda real

by asturnet

Les dos bandes municipales de gaites uvieínes, la ‘Ciudad de Oviedo’ y la ‘Joven Banda Vetusta’, desplazaránse a Madrid el prósimu 22 de mayu pa tocar na boda real ente’l Príncipe Felipe y l’asturiana Letizia Ortiz. Nel enllace actuará tamién el Coru de la Fundación ‘Príncipe de Asturias’, que tien l’encargu de cantar nun actu posterior a la solemne ceremonia relixosa.

Según pudo afitar Asturnews.com, los miembros del coru recibieron yá la confirmación del viaxe por parte de’l so director, y nun actuarán nel trescursu de la cellebración relixosa, sinón nuna ceremonia posterior, con toa probabilidá nel ofrecimientu’l ramu que Letizia Ortiz fará énte la Virxe d’Atocha, una imaxe bizantina del sieglu VII. La dirección del Coru ta tramitando yá cola Casa Real l’acreditación de los sos miembros.

Na parte instrumental, la banda ‘Ciudad de Oviedo’ amenizará parte del ampliu programa d’actos previstos al rodiu de la boda real. Dirixida por José Manuel Fernández Gutiérrez, ‘Guti’, y Vicente Suárez, ‘el Pravianu’, la banda fai unes 80 actuaciones añales dende la so constitución, en payares de 1992, baxo’l nome ‘Asociación Agrupación Folklórico Musical Grupo de Gaitas Ciudad de Oviedo’.

La ‘Joven Banda Vetusta’, que tamién tien previsto viaxar a Madrid el 22 de mayu, ye la estaya infantil de la ‘Ciudad de Oviedo’ y orixinóse en 1997 por mor de la iniciativa personal del alcalde d’Uviéu, Gabino de Lorenzo.

El Coru de la Fundación ´Príncipe’ tien una esperiencia inda más dilatada: L’agrupación polifónica constituyóse nel añu 1983 y cuenta anguaño con un cientu de miembros.

Web de la Banda ‘Ciudad de Oviedo’

Tamién te podria gustar